fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוז קרמרמן זכה באליפות ישראל באיגרוף תאילנדי

זה התחיל לפני שלוש בצפייה בסרטים כמו 'רוקי' ו'סיפורו של אלוף' ונמשך בשבוע שעבר בזכייה בתואר אלוף ישראל לנוער במשקל עד 75 ק"ג. קבלו את עוז קרמרמן מקרית אתא, שקיבל תיאבון ושואף כעת לזכות בתואר אלוף העולם. הוא מאמין ביכולתו להגיע לתואר

בשבוע שעבר נערכה בירושלים אליפות ישראל באיגרוף תאילנדי למתמודדים עד גיל 18. בין המשתתפים בתחרות היה עוז קרמרמן בן 16 וחצי מקרית אתא, שהתחרה במשקל עד 75 ק"ג והדהים כשזכה במקום הראשון והוכתר כאלוף ישראל במשקל זה. אחרי זכייתו בתחרות עלה קרמרמן על הפודיום וקיבל מדליית זהב ותעודה.

לא תאמינו איך הנער הגדול, שנראה הרבה יותר מבוגר מגילו, נחשף לענף, הוא סיפר כי לפני כשלוש שנים צפה בסרטים שעוררו את סקרנותו: "בהתחלה ראיתי סרטים של "רוקי" ואת הסרט "סיפורו של אלוף" וזה הדליק אותי", סיפר קרמרמן, "קניתי שק איגרוף והתחלתי להתאמן עליו בבית. אחר כך התחלתי גם ללכת לחדר כושר ולהתאמן, ולפני שנתיים הצטרפתי לאימונים במועדון "גולדן פייטר" בקרית חיים". כיום מתאמן קרמרמן ארבע פעמים בשבוע במועדון ובשאר הזמן הוא מתאמן באופן עצמאי בבית. עם האימונים מקפיד הספורטאי הצעיר לשמור על תזונה מיוחדת והוא מספר כי בכל ארוחת צהריים הוא אוכל 4~5 חתיכות גדושות של חזה עוף עם אורז. את תואר האליפות הוא השיג במכת "נוק-אאוט" בסיבוב השני.

kremerman01
ניצחון בנוק-אאוט. עוז קרמרמן (משמאל) (צילום: ליאוניד דולגופיאט)

קרמרמן, שעדיין לא מחזיק ברישיון נהיגה, מגיע לאימונים באוטובוס ולא מפספס שום אימון. בתחילת הקריירה הספורטיבית שלו הייתה התנגדות מצד המשפחה, כפי שמספרת אימו, אורה: "בהתחלה התנגדתי לספורט הזה כי יש בו המון אלימות, ורק בשנה האחרונה השלמתי עם זה ואני תומכת בו. אני רואה איך הספורט הזה חיזק אותו ושיפר אותו ואני מורידה בפניו את הכובע על הדרך שהוא עשה ועדיין עושה כדי להתקדם. הספורט הזה פשוט הרים אותו".

וכמו המשפט הנדוש "עם האוכל בא התיאבון",  כך גם קרמרמן נושא עיניים לתארים נוספים. "אני רוצה להיות אלוף העולם באיגרוף תאילנדי ואני מאמין שאני יכול להיות אלוף העולם". בינתיים עד שיהיה אלוף העולם הוא יתמודד בחודש אוקטובר הקרוב באליפות אירופה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות