fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סקופ: דר זוזובסקי מגיעה להשקה נוצצת בקרית אתא

תחגוג חנוכה בסניף החדש של רשת סקופ בקניון עזריאלי בעיר
דר זוזובסקי ( שי יחזקל)
דר זוזובסקי ( שי יחזקל)

רשת ההנעלה סקופ  פותחת את הסניף ה-60  של הרשת, בקניון עזריאלי קרית אתא. לרגל הפתיחה תערוך רשת סקופ  אירוע חנוכה חגיגי פתוח לקהל הרחב  בעוד שבועיים.

לרגל אירוע הפתיחה תערוך סקופ מבצעים, הטבות והנחות מיוחדות ומציעה 1+1 על כל קולקציית חורף 2016  לנשים, גברים וילדים . החנות החדשה, תעודכן  בהתאם לקונספט העיצובי החדש של הרשת המתמקדת  בסגנון  מודרני נקי וצעיר, המחולקת על-פי מחלקות וקולקציות, המתכתבות עם מגמות האופנה העולמיות.

דר זוזובסקי ( שי יחזקל)
דר זוזובסקי ( שי יחזקל)

החנות תציע קולקציות רחבות ועשירות של נעלי נשים, גברים וילדים, המתחלפות  מידי שבוע, במטרה לתת מענה לטעמן האישי של הלקוחות, במחירים אטרקטיביים ושווים לכל נפש. כמו כן החנות החדשה מציעה מחלקת תיקים .

מנהלת השיווק של קניון עזריאלי קרית אתא נעמי אלדס: "החנות החדשה של סקופ היא שם דבר בכל העיר. הקהל מוזמן למפגש עם הפרזנטורית דר זוזובסקי וליהנות ממבצעים אטרקטיביים".

מנכ"ל ומבעלי רשת סקופ רוני אינסאז : "מגמת הצמיחה של הרשת נמשכת לפי היעדים שהצבנו, במטרה להיות רשת הדיסקאונט המובילה בישראל לנעלי אופנה לנשים, גברים וילדים. מגמה זו תמשיך גם ב-2016 מה שיביא להנגשת הרשת בצורה מהודקת, לכל קהלי היעד".

תרשמו: יום ראשון ה 06.12.15  בשעה 17:00,  השקת ענק עם השחקנית והפרזנטורית דר זוזובסקי.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות