fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון שלישי ברציפות לעירוני עזריאלי קרית אתא

קבוצתו של זיו ברתנא לוהטת. ביום שלישי יצאה עירוני עזריאלי קרית אתא למשחק חוץ נגד עירוני רמת גן וניצחה בגדול 108:85. ניצחון שלישי רצוף שהקפיץ אותה למקום החמישי, נקודה בלבד מהמקום הרביעי. גל חלמיש הצטיין
עירוני קרית אתא נגד גליל גלבוע (צילום: דורון גולן)

בדיוק בזמן הנכון. קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא נמצאת לאחרונה בכושר טוב מאוד, רגע לפני שהליגה הסדירה מסתיימת, ושני רגעים לפני פתיחת משחקי הפלייאוף. ביום שלישי יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד עירוני רמת גן. בתום 40 דקות רשמה הקבוצה ניצחון קל 108:85, ניצחון שלישי ברציפות. נכון, רמת גן מדורגת במקום האחרון, והיא הקבוצה החלשה בליגה, אבל בליגה הזו כל משחק עלול להיות קשה אם מגיעים לא מוכנים.

משך כל העונה כתבתי כאן שאתא לא תוכל להצליח כל זמן שהתפוקה של הספסל שלה תהיה כמעט אפסית וכל זמן שהקפטן גל חלמיש לא יתרום למשחק ההתקפה. על משחק ההגנה של חלמיש אין עוררין. הוא מצוין, והרבה דברים שהוא עושה מבחינה הגנתית לא נרשמים בסטטיסטיקה. אבל לקלוע בממוצע שתי נקודות למשחק, בלתי אפשרי להגיע כך רחוק.

במשחק הקודם נגד נס ציונה ראינו שיפור דרמטי בתרומה של הספסל, שנמשכה גם במשחק האחרון ברמת גן – 29 נקודות, שקלעו ארבעה שחקנים. נכון הרוב היה בגרבג' טיים, אבל עדיין רועי יחיא ושגיב דוד הפגינו ביטחון וכמה טוב שיש לקבוצה שחקנים שעולים מהספסל, תורמים תרומה נכבדה ומאפשרים לחמישייה הראשונה לנוח ולהימנע מצבירת עבירות רבות.

הפעם לא רק הספסל בלט, גם הקפטן להט. חלמיש קלע 10 נקודות באחוזים מצוינים. הלוואי כך בכל משחק. הוא הגיע ל-19 נקודות מדד, גם בזכות 5 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 4 חטיפות, והוא גם סחט 4 עבירות. תענוג.

עירוני קרית אתא נגד גליל גלבוע (צילום: דורון גולן)
ברוך הבא קפטן. גל חלמיש (צילום: דורון גולן)

אחרי הניצחון הגדול על נס ציונה הגיעה אתא לרמת גן בטרוף. חניכיו של זיו ברתנא הסתערו על המקומיים כמו נמרים, אולי בהשראה של הספארי, שנמצא בסמוך, וטרפו את המקומיים בלי מלח. תוך שתיים וחצי דקות עלתה הקבוצה ליתרון 11:4. עד הדקה ה-6 התוצאה קפצה ל-26:8. רמת גן יצאה מההלם ועד תום הרבע הראשון צמצמה קצת 34:21. אחרי רבע שני שקול, שהסתיים בתוצאה 20:20, ובכללי 54:41, עירוני אתא שלטה לחלוטין במחצית השנייה. בתום הרבע השלישי הפער צמח 80:60 לאתא, והרבע האחרון היה גרבג' טיים, כשאתא גם עם המחליפים, המשיכה להכות ועלתה ליתרון שיא 99:69 בדקה ה-37. בסיום ניצחון חשוב 108:85, כאשר שבעה שחקנים הגיעו למאזן דו ספרתי. אתא חיברה ניצחון שלישי ברציפות והיא כבר במקום החמישי, נקודה בלבד מהמקום הרביעי.

קלעו לאתא: סר דומיניק פוינטר (כרגיל מצוין) 24 נקודות, 6 ריב' ו-6 חסימות. נועם מטלון 17, דאליס ג'ויינר 15 (7 ריב'), ירין איינהורן 13, (7 אסי'), שגיב דוד 12 (6 ריב', 4 חסי'), גל חלמיש ורועי יחיא 10 כ"א, בן אלאף 4 ועדן סמדג'ה 3.

ביום שלישי תארח אתא את הפועל כפר סבא, שמדורגת במקום הראשון, ביחד עם באר שבע ורעננה. משחק אש. האולטראס, שנעלמו לאחרונה, חייבים לחזור לעודד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות