fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון מוראלי על מ.כ. חיפה

אחרי שקיבלו בראש שלוש פעמים בחודש האחרון גברו מעופפות אתא על חיפה 2:3 ויצאו מפיגור 2:0. הפלייאוף אמור להתחיל בשבוע הבא
שיחקה טוב מול חיפה. אנה פלג (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שיחקה טוב מול חיפה. אנה פלג (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שיחקה טוב מול חיפה. אנה פלג (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שיחקה טוב מול חיפה. אנה פלג (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קבוצת הנשים של הפועל עירוני קרית אתא אירחה בשבוע שעבר את שתי הקבוצות הגדולות של ליגת העל בכדורעף. ברביעי שעבר הגיעה לאתא מוליכת הטבלה הפועל כפר סבא. האורחות, שזכו בגביע המדינה שבועיים קודם, ניצחו בקלות 0:3. כפר סבא, שהבטיחה למעשה את המקום הראשון לפני הפלייאוף, התקשתה רק במערכה הראשונה אותה ניצחה, אך בהמשך לא נתקלה בקשיים.

בשישי שעבר הגיעה לאתא סגנית המוליכה מ.כ. חיפה-נווה שאנן, שניצחה את אתא בשלושת המפגשים הקודמים, כולל בחצי גמר גביע המדינה. גם הפעם היה נדמה שחיפה תנצח, אחרי שניצחה בשתי המערכות הראשונות 24:26, ו- 15:25, אבל בשלב הזה מעופפות אתא עשו סוויץ', ניצחו בשלוש המערכות הבאות,  וזכו בניצחון מוראלי חשוב 2:3. בשורות אתא בלטו הזרות מרינה פיליפנקו ואלינה אליוטה וגם אנה פלג.

השבוע מסתיים הסיבוב השלישי של הליגה. אמש, רביעי,  אירחה אתא את המדורגת במקום הרביעי, מכבי אבן יהודה, והיום היא תצא למשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא, שינעל את הסיבוב. למעשה רוב משחקי הסיבוב השלישי היו לפרוטוקול בלבד, שכן דרוג ארבע הקבוצות של הפלייאוף העליון נקבע מזמן. זה אומר שבחצי גמר הפלייאוף יתמודדו מ.כ. חיפה, המדורגת במקום השני, ועירוני קרית אתא, שמדורגת במקום השלישי, עם יתרון ביתיות של חיפה.

בחצי הגמר השני יתמודדו המוליכה הפועל כפר סבא ואבן יהודה, עם יתרון ביתיות של כפר סבא. שתי המנצחות יתמודדו בגמר הפלייאוף על אליפות המדינה. משחקי הפלייאוף אמורים להתחיל בשבוע הבא.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות