fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון גדול לקרית אתא עם דומיניק פוינטר

קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא פתחה למעשה את העונה אתמול (שלישי) עם ניצחון ענק בנס ציונה. על הניצחון חתום הזר החדש דומיניק פוינטר, שסחף את חבריו במשחקו הראשון בקבוצה

לפני שבוע סיפרתי לכם על הזר החדש של עירוני עזריאלי קרית אתא – דומיניק דרק פוינטר, שהובא לקבוצה במקומו של שון גלובר שאכזב. גלובר אגב נתן הצגה גדולה במשחקו האחרון בקבוצה, אך הצוות המקצועי באתא לא התרגש. מסתבר שזיו ברתנא ידע מצוין מה הוא עושה. הבחירה שלו בדומיניק, פורווד בן 24, שמתנשא לגובה 1.98, היה בינגו.

ביום שלישי יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד היורדת מליגת העל הפועל נס ציונה. אתא יצאה למשחק עם מאזן בעייתי מאוד 3:1, משמע ניצחון אחד במחזור הרביעי, אחרי שלושה הפסדים רצופים. כולם ידעו שהמשחק בנס ציונה הוא סוג של מבחן בגרות. הקבוצה עמדה במשימה בצורה מרשימה וניצחה 70:69, לאחר מאבק צמוד ומרתק לכל אורכו.

ומי היה איש המשחק? ניחשתם נכון – דומיניק פוינטר. הוא נתן מחצית ראשונה סטייל אן.בי.איי. אגב הוא בא משם והוא שייך לאלופה קליבלנד קאברליריס. בקיץ הוא הצטרף להפועל אילת מליגת העל, ומשלא נקלט עבר בשבוע שעבר לעירוני קרית אתא. 17 נקודות ו-7 ריבאונדים היה המאזן שלו במחצית הראשונה. הוא אומנם התעייף בהמשך וגם זכה לשמירה הדוקה של נס ציונה. למרות זאת פוינטר סיים את המשחק עם שורה סטטיסטית מרשימה: 19 נקודות, 9 ריבאונדים, 4 חסימות ו-2 אסיסטים. אבל הנתונים הסטטיסטיים לא מספרים על הלחימה, הנפילות לכדורים, המנהיגות והיכולת לסחוף את הקבוצה. כל אלה הופכים אותו לשחקן גדול. לא בכדי אמרו אנשים בקבוצה: עכשיו למעשה הליגה מתחילה מבחינתנו. בטוח שכשפוינטר ייכנס לכושר משחק וכושרו הגופני ישתפר הוא יתרום עוד יותר.

atasal01
10 נקודות, כולל נקודת ניצחון. ירין איינהורן (צילום: איסר רביץ)

היכולת שלו לסחוף את חבריו גרמה לירין איינהורן לתת את משחקו הטוב בקבוצה, עם 10 נקודות (כולל נקודת ניצחון מהקו שנייה לסיום – את השנייה הוא החטיא בכוונה) ו-5 ריבאונדים. גל חלמיש עם 6 נק', 5 ריב' ו-3 אסי' ושגיב דוד עם 6 נק'. נועם מטלון נתן את התפוקה המצוינת כמו בכל משחק (16 נק') ורק הזר השני דאליס ג'ויינר התקשה לתפקד. האיש הגדול הגיע פצוע בקרסולו והיה חשש שלא ישחק. הרבה קרדיט צריך לתת לפיזיותרפיסט על העבודה שעשה איתו. דאליס קלע 10 נקודות וקטף 6 כדורים חוזרים. רועי יחיא הצעיר השלים את מכסת הנקודות עם שלשה ענקית בפתיחת המחצית השנייה.

אתא הובילה ברוב שלבי המשחק, פרט לרבע הראשון שהסתיים ביתרון של נס ציונה 16:18. במחצית אתא הובילה 35:33 ובתום הרבע השלישי הגדילה את הפער ל~55:50. בסיום כאמור ניצחון דחוק וחשוב 70:69.

ביום שלישי 15.11 בשעה 19:00 תארח אתא את עירוני רמת גן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות