fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נותרו 8 קוטג'ים למכירה בשכונת נחלת בנימין בקרית אתא

השכונה, שנבנתה בהיקף כספי כולל של כ-165 מיליון שקלים, כוללת כ-120 יחידות דיור, ביניהם קוטג'ים דו קומתיים, בתי קרקע, דירות גן ופנטהאוזים
קוטג' בנחלת בנימין, קרית אתא (ארקריאייטיב)
קוטג' בנחלת בנימין, קרית אתא (ארקריאייטיב)

רק 8 קוטג'ים נותרו למכירה בשכונת המגורים נחלת בנימין בקרית אתא, הנבנית על ידי חברת לאטי יזמות בע"מ בשיתוף חברת האופנה רנואר.

השכונה, שנבנתה בהיקף כספי כולל של כ-165 מיליון שקלים, כוללת כ-120 יחידות דיור, ביניהם קוטג'ים דו קומתיים, בתי קרקע, דירות גן ופנטהאוזים. הפרויקט ממוקם בלב שכונת וילות פסטורלית, המשתרעת על שטח של  כ-30 דונמים, מול נוף מרהיב ופתוח ובלבה פארק ירוק ורחב ידיים על שטח של כ-6 דונמים.

מהחברה נמסר, כי כעת נותרו למכירה 8 קוטג'ים דו משפחתיים אחרונים, בעלי 5 חדרים, על שטח של כ-125 מ"ר  בתכנון ועיצוב אדריכלי מודרני, בעלי גינה על שטח של כ-80 מ"ר ומרפסת על שטח של כ-11 מ"ר, מחסן ושתי חניות פרטיות. הקוטג'ים נמכרים במחיר, החל מ-1.28 מיליון שקלים.

שלב א' של השכונה, הכולל 40 יחידות דיור כבר אוכלס ובימים הקרובים יחל אכלוס שלב ב', הכולל 32 יחידות דיור. בעוד כחצי שנה יאוכלס גם שלב ג' והאחרון בפרויקט. הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים שוורץ ומשרד האדריכלים מילר בלום,  אחראי על עיצוב הנוף, תכנון הפארק והפיתוח הנופי.

קוטג' בנחלת בנימין, קרית אתא (ארקריאייטיב)
קוטג' בנחלת בנימין, קרית אתא (ארקריאייטיב)

בנוסף לפרויקט בקרית אתא, בונה חברת לאטי יזמות בשיתוף רנואר, את פרויקט היוקרה פיבקו מול הים במבואות המערביים של חיפה, שלצורך תכנונו רתם לאטי את האדריכל אילן פיבקו, מתכנן ערים ומעצב הנמנה על צמרת משרדי האדריכלים בארץ.

פרויקט היוקרה בחיפה יכלול 152 יחידות דיור, שייבנו בחמישה בניינים בני 7 קומות ובניין נוסף בן 15 קומות. הפרויקט יתאפיין בסגנון הייחודי המזוהה עם האדריכל פיבקו, שידוע בשילוב של אלגנטיות אירופאית ואלמנטים טבעיים ופשוטים.

הפרויקט, יכלול דירות 4,5,6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מרבית הדירות בפרויקט פונות לים והמתחם כולו ממוקם מול פארק רחב ידיים. במגדל ייבנה לובי כפול דו קומתי, חדר כושר ייחודי וחדשני ומועדון דיירים יוקרתי. הבניינים ייבנו בסטנדרט בניה איכותי ומפרט טכני עשיר, עם חשמל חכם בדירות, מיזוג אוויר מרכזי וחניון תת קרקעי, בו שתי חניות לכל דירה.

מחירי הדירות בפרויקט בחיפה מתחילים מסכום של 1.188 מיליון שקלים לדירות 4 חדרים ועד 4.490 מיליון שקלים לפנטהאוז יוקרתי, בעל בריכה פרטית בקומה ה-15. ההיקף הכספי המשוער של המכירות בפרויקט היוקרה, נאמד בסכום של כ-270 מיליון שקלים. עבודות ההקמה אמורות להתחיל בעוד כחצי שנה ומועד האכלוס המשוער הוא, כ-30 חודשים ממועד תחילת עבודות ההקמה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות