fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נועם מטלון חתם במוצקין, דניאל דנינו סגר באתא

מכבי קרית מוצקין ועירוני קרית אתא עשו לאחרונה מאמצים גדולים להחתים את נועם מטלון. העולה החדשה זכתה בשחקן, אתא מתנחמת בהחתמת דניאל דנינו המצוין
חצה את הכביש. נועם מטלון צילום: דורון גולן
חצה את הכביש. נועם מטלון צילום: דורון גולן

עונת המלפפונים מתחממת. ביומיים האחרונים עשו שתי קבוצות הכדורסל הבכירות בקריות – מכבי קרית מוצקין ועירוני עזריאלי קרית אתא, עסקאות גדולות. מוצקין סגרה ברביעי עם נועם מטלון, שנבחר לשחקן החמישייה של הליגה הלאומית בעונה שעברה וסיים את העונה כמלך השערים הישראלי של עירוני קרית אתא, עם 16 נקודות בממוצע למשחק.

חצה את הכביש. נועם מטלון צילום: דורון גולן
חצה את הכביש. נועם מטלון צילום: דורון גולן

מטלון, שחגג באפריל את יום הולדתו ה-30, היה מבוקש מאוד גם בקבוצתו הקודמת עירוני קרית אתא. בנוסף למטלון סגרה השבוע הנהלת מכבי מוצקין עם אלמוג ברק וניר נצר. השניים הצטרפו אל חבריהם מהעונה שעברה במכבי מוצקין: ליאור שגב ויבגני ליוטרין. בנוסף לאלה סגרה מוצקין גם עם איגור סימין, ששיחק בעונה שעברה במכבי הוד השרון.

כעת מצפה הנהלת מוצקין לסגור גם עם רותם ברזילי ובכך תשלים את הסגל הישראלי שלה, ותתפנה לעסוק בסוגיה החשובה – החתמת שני זרים איכותיים.

עירוני קרית אתא התנחמה בעסקה מצוינת משלה, אחרי שהחתימה את הגארד המצוין דניאל דנינו (20). דנינו פתח את העונה שעברה בהפועל אילת מליגת העל, ובאמצע העונה עבר להפועל כפר סבא והוביל אותה לפיינל פור של הליגה הלאומית. על הדרך אגב גברה כפר סבא על עירוני קרית אתא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות