fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל איקאה: "השילוב של איקאה עם קניון הוכיח שהיכן שיש בגדים יש תנועה"

איקאה קרית אתא חוגגת שנה
שוקי קובלנץ מנכ"ל רשת איקאה הנכנס
מתרגש. שוקי קובלנץ מנכ"ל רשת איקאה הנכנס (צילום: זוג הפקות)
שוקי קובלנץ מנכ"ל רשת איקאה הנכנס
מתרגש. שוקי קובלנץ מנכ"ל רשת איקאה הנכנס (צילום: זוג הפקות)

איקאה קרית אתא חוגגת שנה. הסניף שנפתח ב-11 למרס 2014, רשם עד כה כמות של למעלה מ- 1.65 מיליון מבקרים. ממלכת הילדים בסניף זכתה להצלחה גדולה עם מעל 21,650 ילדים במהלך השנה. שלושת המוצרים הנמכרים ביותר בסניף הם:ספל שתייה POKAL במחיר 3 שקלים עם כ- 60 אלף יחידות, פרח מלאכותי SNARTIG במחיר 4 שקלים עם כ- 35 אלף יחידות ורולר הסרת סיבים BASTIS במחיר 9 שקלים עם כ- 44 אלף יחידות. לצורך הדוגמא ביום הבחירות ביקרו באיקאה קרית אתא כ~17 אלף אנשים.

במהלך השנה נמכרו באיקאה קרית אתא למעלה מאלף מטבחים, כ~ 12 אלף שולחנות, למעלה מ~45 אלף כסאות, קצת על המסעדה באיקאה- במהלך השנה נמכרו למעלה מ~ 30 אלף ארוחות בוקר, 120 אלף כוסות קפה, כ- 67 אלף מנות שניצלונים, 50 אלף מנות סלומון אפוי, 28 אלף מנות פרגית צלויה, 210 אלף כדורי בשר בשנה, למעלה מ- 62 אלף מרקים, 39 אלף ארוחות ילדים, 210 אלף נקניקיות. נראה שהחזון של הרשת השוודית משתלב היטב בצפון. עם הגעת הרשת, כל הסביבה העסקית של איקאה שינתה את פניה. הנופך הגדול היה בפתיחת קניון שער הצפון והחיבור המשלים של איקאה עם הקניון. קונספט זה רואים רק בערים מובחרות באירופה. גם בקרית אתא, הימרו על המודל ונערכים שיתופי פעולה יחד עם הקניון.

מנכ"ל איקאה שוקי קובלנץ הסביר כי איקאה היא הרשת המקצוענית היחידה שמתחייבת לשקל לא משנה מה יקבע המחוקק, כך שכבר מחירי שנת 2016 נקבעו ברשת. עוד התייחס שיש פערים מסוימים בין מוצרים בסניפים שונים בעולם. הפערים במחירי מוצר מסוימים בארץ נובעים מבעיות שינוע ומיסוי והעובדה כי בישראל איקאה לא מחזיקה מחסנים. בשנת 2015 צופים כי יבקרו בכל סניפי הרשת 5.8 מיליון תושבים המהווים שני שליש מהמדינה.

קובלנץ: "קוראים לזה איקאה קרית אתא, אבל זה למעשה איקאה צפון כי אנו פונים לכל הגזרה הצפונית. תחושת הבטן שלנו היתה שכולם מכירים את איקאה וזיהינו שיש קהל רב שלא מכיר את הקונספט,לכן אנו משקיעים המון בהסברה. הצפון רווי במקומות מסחר קמעוניים שהמוצר מגיע אליך עד הבית, וזה משהו שצריך להסביר יותר ללקוחות בצפון, ההרכבה היא עצמית. עוד זיהינו שיש כאן קהל יעד שמגיע רק לארוחת צהריים. בבוקר יש כאן פרלמנט קבוע. איקאה לא מתיימרת להיות מלכ"ר או ללא כוונת רווח אבל בסיס החזון שלה זו לא הרשת שמתיימרת להיות הכי רווחית בעולם, אלא ליצור חיי בילוי טובים יותר וזה מכתיב את סדר היום.  כך שאם משפחה שלמה שותה מכוס משקה אחד בריפיל, מבחינתו זה בסדר גמור. השילוב של איקאה עם קניון בעולם מוכיח שהיכן שיש בגדים יש תנועה וזו המטרה גם כאן".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות