fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מורן צור וג'יזלה רודריגז הצטרפו לאתא

שבוע חנוכה הביא איתו נס גדול לקבוצת הנשים של עירוני קרית אתא כדורעף, אבל גם בשורה רעה - הליברו דנה משיח נפצעה בכתף וגמרה את העונה. הנס הגדול - שתי שחקניות על הצטרפו לקבוצה
גמרה את העונה. דנה משיח (צילום: איסר רביץ)

שום דבר לא הולך קל העונה בקבוצת הנשים של עירוני קרית אתא כדורעף. בקיץ מספר שחקניות חשובות עזבו, זרה אחת מעולה, שחתמה, ברחה ברגע האחרון, וכל תקופת ההכנה לליגה השתבשה. שני הפסדים במשחקים הראשונים לכפר סבא ומכבי חיפה התקבלו בהבנה, מה גם שהקבוצה שיחקה לא רע, אבל אז הגיע הפסד ביתי מאוד לא צפוי להפועל חדרה/עמק חפר, שפגע בקבוצה מבחינה מורלית. מיד אחר כך הגיע רגע שפל, הליברו הצעירה דנה משיח, שהתקדמה מאוד בעונה האחרונה והפכה לבורג חשוב, נפצעה בכתף, פציעה שכבר סבלה ממנה בעבר ואף נאלצה לעבור ניתוח. בדיקת m.r.i אישרה את החשש, משיח סובלת מקרע ברצועה ודלקת חריפה. משמעות הפציעה, הליברו גמרה את העונה.

מאמן הקבוצה ישראל אשר, שבעצמו נפצע בתחילת השבוע כשהחליק במדרגות וספג מכות יבשות, נשמע מתוסכל: "אנחנו לא מלקקים דבש העונה, החיסרון של דנה לא פשוט, כואב לי הלב עליה, היא משכה את הפציעה לא מעט זמן, נשכה שפתיים והמשיכה לתפקד, שחקנית מצוינת וילדה מקסימה. לא נוכל בזמן שנותר להביא שחקנית במקומה לעמדה שלה, אבל כבר חשבתי על פתרון. עדן סונגו תשחק כליברו, תפקיד שמילאה בעבר כששיחקה בנבחרת הנערות, אני משוכנע שהיא תעשה את התפקיד בצורה טובה מאוד.

גמרה את העונה. דנה משיח (צילום: איסר רביץ)
גמרה את העונה. דנה משיח (צילום: איסר רביץ)

וכך עם הבשורה הזו יצאה הקבוצה לפגרה, שתיים מתוך שלוש הזרות נסעו למולדתן, כדי לחגוג את הכריסמס עם המשפחות. מדובר בקנדית ג'סיקה ווקר והפולניה קינגה קספרזק. בינתיים הקבוצה חזרה להתאמן ואז הגיעו שתי בשורות מצוינות. לאימוני הקבוצה הצטרפו שתי שחקניות בכירות, שתיהן אימהות טריות, עם רקורד מרשים בנבחרת ישראל ובקבוצות ששיחקו. מדובר במורן צור וג'יזלה רודריגז. צור בת 31 (1.78) משחקת כמצליבה. אל תתרשמו מגובהה, יש לה ניתור אדיר והיא מנחיתה ברמה גבוהה מאוד. עד לפני שנה וחצי הייתה קפטנית נבחרת ישראל, כיכבה בהפועל כפר סבא וזכתה איתה בתארים, ולפני כן הייתה קפטנית נווה שאנן/מכבי חיפה. צור אגב שיחקה בסיבוב הראשון באבן יהודה ואחרי שיחות רבות עם הנהלת אבן יהודה היא שוחררה לקרית אתא.

ג'יזלה רודריגז גם כן בת 31 (1.83) משחקת בתפקיד חוסמת אמצע, גם היא שחקנית נבחרת ישראל, כיכבה שנים בנווה שאנן/חיפה. בעונה שעברה היא שיחקה בחדרה/עמק חפר.

היתרון הגדול בהחתמת שתי השחקניות ביחד הוא בהכרות רבת השנים שלהן. שתיהן שיחקו כצמד משך שנים בכדורעף חופים, היו הטובות בארץ בענף זה ואף דורגו בשלב מסוים במקום החמישי באירופה עד גיל 23. הן חברות טובות, מסתדרות ביחד מצוין ובעבר עשו הכל ביחד, אפילו הלכו לאיבוד ביחד באחת הנסיעות של נבחרת ישראל לליכטנשטיין, אבל בסוף הסתדרו וחברו לשאר הנבחרת.

חיזוק משמעותי מאוד. מורן צור (במדי כפ"ס) (צילום: איסר רביץ)
חיזוק משמעותי מאוד. מורן צור (במדי כפ"ס) (צילום: איסר רביץ)

המבחן הגדול של השתיים הוא מבחן החזרה לכושר. שתיהן ילדו בחודשים האחרונים, אבל שתיהן ווינריות, עם כח רצון אדיר, שחקניות מאוד מנוסות ושתיהן רוצות לחזור הכי מהר שאפשר לקדמת הבמה. יהיה להן זמן לחזור בהדרגה לכושר בסיבוב השני של הליגה. המטרה להביא אותן לכושר גופני ולכושר משחק גבוה לקראת הפלייאוף. שתיהן הגיעו לשני אימונים ומהר מאוד התחברו לקבוצה. מיד אחר כך ישבה ההנהלה עם השתיים והצדדים הגיעו להסכמות וחתמו על חוזים. ביום שני הן עברו בדיקות רפואיות וביום שלישי כבר סידרו להן כרטיסי שחקן.

אשר, שהיה במצב רוח שפוף, חזר לחייך, הוא משוכנע שעם צור ורודריגז הקבוצה תעלה על דרך המלך. הוא מבקש לציין את היו"ר יעקב טאוב, שנענה מיד לבקשתו לצרף את השתיים לקבוצה: "אני רוצה להודות לטאוב, שתמך במהלך ופעל בצורה עניינית לסגור את המעגל".

בשבוע הקרוב תחזור הליגה לפעילות ולקרית אתא מצפה לוח משחקים צפוף מאוד, גם בליגה וגם בגביע. היא תקיים תוך 11 ימים ארבעה משחקים, שתיים מול הגדולות כפר סבא וחיפה וגם משחק גביע נגד רעננה. ביום רביעי הקרוב בשעה 19:00 תארח אתא את הדאבליסטית מכבי חיפה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות