fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוסרת זרה חתמה בעירוני קרית אתא בכדורעף

אנסטסיה סלינה, ששיחקה עד לפני שנתיים בקבוצת אורליצקה הרוסית, בהדרכתו של ניקולאי קרפול, תשחק באתא. הדבר הראשון שביקשה - ללמוד עברית. בקבוצת הגברים, ישראל רחום חתם

עירוני קרית אתא ממשיכה לסגור את סגל הקבוצה לעונה הקרובה. השבוע חתמה באתא מוסרת זרה מרוסיה: אנסטסיה סלינה (28, 1.82), שמגיעה עם רקורד מצוין. בשנים 2012 עד 2014 שיחקה סלינה בקבוצת אורליצקה, אחת הקבוצות הטובות בסופר ליגה הרוסית. את הקבוצה אימן (ועדיין ממשיך לאמן) גדול המאמנים ברוסיה ומגדולי המאמנים בעולם: ניקולאי קרפול.

הדבר הראשון שביקשה סלינה מהנהלת קרית אתא _ ללמוד עברית. היא התעניינה היכן היא תוכל בארץ ללמוד את השפה ושמחה לשמוע שיש בארץ לא מעט אולפנים ליוצאי מדינות ברית המועצות לשעבר ללימוד השפה העברית.

בנוסף ממשיכה ההנהלה לחפש זרה שלישית בתפקיד קבלנית. למעשה מתנהלים מגעים מתקדמים עם שחקנית מפולין, בת 29, עם רזומה מצוין, ששיחקה בעבר בנבחרת פולין. הכל סגור, אך עדיין לא חתום, אבל מהנהלת הקבוצה נמסר כי הסיכויים שהיא תשחק באתא גבוהים. כפי שפרסמנו מזמן הזרה הכי טובה של אתא בעונה שעברה _ אולגה ארגרדט חתמה ראשונה. בכך למעשה סגרה הקבוצה את גזרת הזרות ואלה מצטרפות למתאזרחת נטשה קרוק, שזומנה לא מזמן לנבחרת ישראל.

בגזרת הישראליות אין חדש. מתנהלים מגעים מתקדמים עם סופי סטריקוב (22, 1.84), שמשחקת כקבלנית. סטריקוב גדלה למעשה בקרית אתא ובגיל 16 עברה למכבי אבן יהודה בהדרכתו של ישראל אשר, שמאמן היום את עירוני קרית אתא . אחרי 4 שנים בהדרכתו, בהן התקדמה מאוד, יש להניח שהיא תחתום בסוף בקרית אתא. מצד שני אין חדש עם הקפטנית ליבי חיים והחוסמת אמצע ענבר וינרסקי. הסיכויים שהן תמשכנה בקרית אתא קלושים, יתרה מכך, יש סיכוי שוינרסקי תחתום בהפועל כפר סבא, אחת משתי היריבות של קרית אתא על התארים.

נכון להיום סגל הקבוצה כולל את: ארגרדט וסלינה (וככל הנראה גם את הזרה מפולין), קרוק, דנה משיח, אורן עובדיה, עדן סונגו, נסטיה קוגן, ליאור קרני וככל הנראה סופי סטריקוב.

ליגת העל לנשים תפתח בתאריך 4.11.16. הגרלת המשחקים זימנה לאתא (כרגיל) משחק חוץ נגד כפר סבא במחזור הראשון, משחק חוץ שני רצוף נגד הדאבליסטית מכבי חיפה בתאריך 11.11, אלא שהמשחק יידחה בגלל משחקיה של מכבי חיפה באירופה. במחזור השלישי תגיע לקרית אתא מכבי אבן יהודה. אתא תתחיל להתאמן בתאריך 11.9.16.

שחקנית הקבוצה דנה משיח אמורה להתגייס ביום שני לצבא. בקבוצה מאחלים לה שרות נעים ומצפים לראותה באימונים בתחילת העונה.

בקבוצת הגברים של אתא יש חדש, שחקן העבר ישראל רחום חתם והצטרף לאימונים.

af01
שרות נעים. דנה משיח (צילום: איסר רביץ)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות