fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מה שרואים זה מה שאני"

מאז התקבלה ל"מרוץ למיליון" קרו ללינור פחימה-משה מקרית אתא לא מעט דברים טובים במאפייה בעיר הכירה את מי שהפך לאחרונה לבעלה, היא בחודש השישי להריונה, יש לה חברה להפקת ימי הולדת והיא נהנית מכל רגע מחיי הסלב הטובים שנחתו עליה פתאום. היעד הבא: להנחות בערוץ הילדים ואולי גם לקבל תפקיד ב"גאליס"
לינור פחימה -משה מהמירוץ למיליון
לינור פחימה -משה (צילום: זיו לסמן)

עד לפני שנה הייתה לינור פחימה-משה מהצמד "לינור וכוכי" ב"מרוץ למיליון", רווקה מקרית אתא, אנונימית, עבדה בבזק וחלמה להצליח בגדול. כשהגיעה ההצעה מחברתה כוכי שחיה בלונדון להירשם ל"מרוץ למיליון" ידעה פחימה-משה שזו בדיוק התוכנית שהיא צריכה להשתתף בה. היא ידעה בתוך תוכה שתעבור את האודישן ותתקבל. מאז האודישן קרו לא מעט דברים לפחימה-משה. היא הספיקה לפגוש, ממש במקרה, במאפיית מנחת הארץ בקרית אתא את אבי משה, נישאה לו בדצמבר האחרון, ועכשיו היא בחודש השישי להריונה ומשיקה גם חברה להפקות ימי הולדת, בסגנון, איך לא, "המירוץ למיליון".

לינור פחימה-משה (25) גדלה בשכונת גבעת רם בקרית אתא במשפחה מסורתית. הוריה התגרשו כשהיתה ילדה, אמה נישאה מחדש ויש לה ארבעה אחים ואחיות. היא למדה ברוגוזין. היא מתארת חיים של ילדת שמנת. גם כשהתגייסה לצבא, שירתה קרוב לבית. עם השנים התקרבה יותר לדת, וכיום היא קוראת תהילים מדי יום, מתפללת כל בוקר, שומרת על כשרות ומאמינה שלכל הטוב שקורה לה עכשיו בחיים, אחראי בורא עולם. היא אשה עסוקה מאוד. היא מתרוצצת בין הפקה להשקה ומחבקת בחום את הפרסונה של הסלבריטי.

עברו לכתבה ב"הד קריות"

לינור פחימה -משה מהמירוץ למיליון
לינור פחימה -משה (צילום: זיו לסמן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות