fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע תפוס ת'כלב

עיריית קרית אתא יוצאת במבצע אכיפה לכלבים משוטטים בעיר
כלב אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

עיריית קריית אתא יוצאת במבצע אכיפה ללכידת כלבים משוטטים בעיר. עקב ריבוי תלונות על כלבים משוטטים ברחבי העיר, החליטה העירייה, על מבצע אכיפת חוק העזר העירוני לאחזקת כלבים, במטרה למגר את תופעת הכלבים המשוטטים בעיר ולמנוע מבעלי הכלבים להתיר עשיית צרכים במקומות ציבוריים. תופעת הכלבים המשוטטים ללא בעליהם וגללי הכלבים שאינם נאספים נתפסים כמטרד סביבתי ותברואתי העלול לפגוע באיכות החיים בעיר.

כלב אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה

מטרת המבצע היא להעלות את המודעות בקרב הציבור הרחב ובקרב ציבור בעלי הכלבים בכדי למגר את המטרד היומיומי ממנו סובלים התושבים.

במסגרת המבצע ייתפסו כלבים המשוטטים ללא בעליהם ודוחות יינתנו לתושבים שלא יצייתו לחוק העזר העירוני. בהתאם לחוק העזר לפיקוח על כלבים, נקבע כי אין להשאיר בעל חיים ללא השגחה. על הבעלים לטייל עם כלבם כשהוא קשור ברצועה (ולעיתים גם במחסום) כדי להגן הן על הכלב והן על הסביבה.

בנוסף, על פי חוקי עזר מקומיים, חלה על הבעלים חובת איסוף צואת כלבים במטרה למנוע מפגעים תברואתיים ומחלות. במקרים בהם נלכד כלב משוטט, נדרש בעל הכלב לשלם עבור הובלת הכלב לתחנה הווטרינרית בקריית אתא ודמי אחסון במכלאה, עד לשחרורו על ידי בעליו. כמו כן, תושב שלא יקפיד על איסוף את צרכי כלבו , צפוי לקבל קנס על פי חוקי העזר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות