fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בקריות: יריד גראז’ סייל יתקיים בקרית אתא

שרון נוי תושבת קרית אתא, תפתח ביום שישי הקרוב את ביתה בגבעת רם ותציע מגוון חפצים ועולם שלם של תוכן: בגדים, אקססוריז, מוצרים לתינוקות ועוד
גראז' סייל
גראז' סייל (צילום אילוסטרציה: פנתרמידה)
גראז' סייל
גראז' סייל (צילום אילוסטרציה: פנתרמידה)

בארצות הברית הג’אז סייל הוא חלק מתרבות מקומית. כשרוצים לחדש, עוברים דירה, או סתם מתחשק רהיטים חדשים, דיירי הבית הופכים את ביתם ליום קניות צבעוני ושוקק חיים. בעשור האחרון בארץ החלה לפרוח התרבות. אופנת יד שנייה מקבלת ביטוי, פרטי וינטאג’ ייחודים נמצאים בשווקים, כאלו שלא תמצאו בחנויות. גם ברשתות המקוונות רואים בבירור את דריסת הרגל של "עולם הפשפשים".

שרון נוי תושבת קרית אתא, בעלת המותג Zipper Market מתכננת לעשות את זה בקריות. ביום שישי הקרוב  היא תפתח את ביתה בגבעת רם ותציע מגוון חפצים ועולם שלם של תוכן. בגדים, אקססוריז, מוצרים לתינוקות ועוד.

נוי חובבת אופנה וירידים, מעידה על עצמה שהיא שופוהולית אמיתית ושהיא לא טיפוס של מותגי אופנה בהכרח, אלא חנויות קטנות ומיוחדות, וינטאג' יד שנייה וחנויות אוונגרדיות עם סטייל וקסם משלהן.

נוי, בת 30 גדלה בקרית חיים ואת התיכון והצבא עשתה בקרית מוצקין."הקריות זו אהבה ונוסטלגיה, וחלמתי מאז ומעולם להכניס רוח חיה בסביבה הביתית של הקריות, לדעתי הקריות משתוקקות לרוח צעירה, תעוזה וחוצפה תל-אביבית". לאחרונה כשהיא ובעלה "עשו עליה" לקריות, היא מתכננים להביא את הבשורה, והגראז' הוא רק ההתחלה.

גראז' סייל
נוי יצרה שיתוף פעולה עם תושבים מקומיים וביניהם גם פורום הפייסבוק אמהות מדברות בצפון במטרה לקדם את התרבות של אירועי יד שנייה בצפון. "בגראז' יימכרו פריטים אקסקלוסיביים שנקנו ממיטב חנויות הוינטאג', תכשיטים ואקססוריז מיוחדים למיניהם בסגנונות שונים. היצע גדול של מוצרי תינוקות וילדים, ביגוד ואביזרים מיוחדים, פריטי אספנות מיוחדים מן הארץ וכל העולם והכל במחירים נוחים לכל כיס, החל: מ-5 שקלים ועד 99 שקלים.

היריד יתקיים ביום שישי, 9.8 בין השעות 9:00- 14:00, בבית משפחת קרץ, צבי הרר 7 דירה 2, גבעת רם, קרית אתא. המכירה במזומן בלבד. היריד מתאים לכל הגילאים, לסטייליסטים ולמביני עניין.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות