fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתובת עם סיפור

סוקולב 39 הדמיה: באדיבות allmarket
סוקולב 39 הדמיה: באדיבות allmarket

 

סוקולוב היה גאה. ברחוב סוקולוב 39 בקרית אתא  עלה לאחרונה קמפיין פרסום מעניין וייחודי של חברת הפרסום אול-מרקט.  הקמפיין שונה בנוף המקומי תחת הסלוגן : 'כתובת עם סיפור', מתאר פרויקט נדל"ן של בניין  הנמצא  בשיא בנייתו בקומה השביעית וממחיש את החמימות הגדולה שיש למושג בית עבור כל בני המשפחה בציטוטים מרגשים.

חברת הבנייה  אורליה  הנדסה אזרחית בע"מ בבעלות  הקבלן חזי פרנקל – שהוא גם הבעלים של חברת  אמארון בונה בימים אלו  בניין של 8 קומות, 16 יח"ד, 2 דירות בקומה של 4- 5 חדרים. הבניין  מעוצב בתכנון אדריכלי, מודרני וחדשני.  מחירי הדירות  החל מ~1.6 מיליון שקלים. מאז תחילת השיווק לפני שבועיים נמכרו מספר דירות בפרויקט.  הרוכשים יקבלו בפרויקט מפרט טכני עשיר מאד.  היתרון בפרויקט הוא בשלב האכלוס בעוד כשנה. בשונה מפרויקטים שנמכרים  "על הנייר" בטווח בנייה של 24 חודשים,  בסוקולוב 39 האכלוס ייערך בעוד כשנה, והמחירים אטרקטיביים.

סוקולב 39 הדמיה: באדיבות allmarket
סוקולב 39 הדמיה: באדיבות allmarket

רחוב סוקולוב נמצא ברחוב המקביל לרחוב העצמאות. זוכה לשקט  ופסטורליות מצד אחד  ונגיש וזמין מהצד השני  לרחובה הראשי של קרית אתא, לחנויות ומרכזי שירות. בסביבת המגורים: מוסדות חינוך, פארקים, קניון ובמרחק הליכה ובעיקר מציע נוחות מרבית. חברת הבנייה מוכרת בשוק, לקבלן פרנקל וותק של 40 שנה בענף הבנייה.  בעבר החברה בנתה 400 יח"ד  בכפר ורדים, כרמיאל, ומבצעת כיום גם פרויקטים בקרית חיים, קרית ביאליק וחיפה. הפרויקט משווק על ידי תיווך שקד נכסים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות