fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כנס תעסוקה לצעירים יתקיים בחודש הבא בקרית אתא

הכנס ישרת צעירים בגילאי 18-35 השואפים לצאת ממעגל האבטלה ולהשתלב בשוק העבודה
יריד התעסוקה בקרית ים (צילום: דוברות העירייה)
יריד התעסוקה בקרית ים (צילום: דוברות העירייה)

במהלך חודש אוקטובר יתקיים כנס תעסוקה ייחודי לצעירים בקרית אתא. הכנס ישרת צעירים בגילאי 18-35 , השואפים לצאת ממעגל האבטלה ולהשתלב בשוק העבודה. מתוך סך הנרשמים, יתקבלו לבסוף לתוכנית 25 איש בלבד, לאחר שיעברו מיונים וראיונות במטרה לוודא את מידת השקעתם ונכונותם להתחייב לפרויקט יוקרתי זה שיחל בנובמבר.

לאור הצלחת התוכנית בשנה החולפת והביקוש הרב אשר הוליד מספר שיא של משתתפים ושיעור השמה גבוהים במיוחד העמודים על כ-90 אחוזים, הוחלט להרחיב את סדנאות התעסוקה בעיר עבור תושבים צעירים עד גיל 35, תושבים מעל גיל 35 ועולים חדשים.

מטרת התוכנית היא להכשיר צעירים לעצמאות כלכלית על ידי סדנא בת חודש וליווי אישי וקבוצתי במשך חצי שנה, אשר במסגרתם, ילמדו המשתתפים את חוקי המשחק של שוק העבודה וילמדו כישורים רכים, ביניהם כיצד להציג את עצמך למעסיק, כיצד לקבל מרות, עבודת צוות, פיתוח ביטחון עצמי ועמידה בלוחות זמנים ובמשימות.

קהל היעד של התוכנית אינו בהכרח אקדמאים ובדרך כלל גם לא מקבלי קצבאות. מדובר בתושבים שלא עבדו לפחות שישה חודשים, חלקם אף פעם לא, כאלה שעבדו בעבודות מזדמנות ולא מדווחות, או שדילגו בין תקופות של עבודה לאבטלה.

במהלך הסדנה הם עוברים תהליכים של דינאמיקה קבוצתית, שעוזרים להם להתגבר בין היתר גם על מכשולים רגשיים ולפתח מוטיבציה לעבוד.

כנס תעסוקה (צילום: ארכיון)
כנס תעסוקה (צילום: ארכיון)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות