fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: מחכים לאניה

אחרי שהנהלת אתא סגרה עם השחקנית הבכירה אניה ויליקי ציפתה לה הפתעה לא נעימה מאיגוד הכדורעף
אניה ויליקי
סיימה חוזה בצכ'יה וחתמה באתא. אניה ויליקי מספר 3 (צילום: דניאל קמחי)

יום רביעי שעבר היה יום מתיש מבחינתה של הנהלת הפועל עירוני קרית אתא כדורעף. המשימה שהציבה ההנהלה לפניה הייתה להחתים את שחקנית העל אניה ויליקי, שסיימה בימים אלה חוזה בקבוצה מצ'כיה, שבה היא שיחקה בשנתיים האחרונות, כולל ליגת האלופות. חברי הנהלת אתא נפגשו עם הסוכן של ויליקי ואחרי משא ומתן הגיעו הצדדים להסכמה.

עד כאן הכול עבר חלק. הבעיות החלו אחר כך. כשפנתה הנהלת אתא לאיגוד הכדורעף וביקשה לרשום בשורותיה את ויליקי ציפתה לה הפתעה. איגוד הכדורעף הודיע כי אין באפשרות הקבוצה לרשום את ויליקי כיוון שיש סעיף בתקנון שאומר כי שחקנית שעזבה את הארץ יכולה עם חזרתה לארץ לשחק אך ורק בשורות הקבוצה שבה היא שיחקה טרם צאתה, לצורך העניין קבוצת האם.

הנהלת אתא לא ויתרה ובסוף מצאה סעיף שמאפשר את החתמתה של ויליקי. היועץ המשפטי של האיגוד אישר את העניין ונותר מהלך פורמלי והוא לרשום את ויליקי בקבוצה. הכול למעשה כבר סגור. יחד עם זאת הנהלת אתא עדיין לא מברכת על המוגמר מחשש שיהיו קבוצות, או קבוצה אחת מסוימת, שתגיש ערעור על ההחלטה.

אניה, שחגגה ביום שני את יום הולדתה ה-30, משחקת בתפקיד קבלנית, גובהה 1.75 והיא אחת השחקניות הגדולות ששיחקו בארץ. היא עלתה לארץ עם בעלה ובתה בשנת 2006 ושיחקה ארבע עונות בקבוצת מ.כ רעננה אותה היא הובילה לזכייה בשני דאבלים. היא צפויה לנחות היום בארץ ואחרי כמה ימים היא אמורה להגיע לאימון הקבוצה.

אניה ויליקי
סיימה חוזה בצכ'יה וחתמה באתא. אניה ויליקי מספר 3 (צילום: דניאל קמחי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות