fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: הזרה קינגה קספרזק נזרקה מקרית אתא

יעקב טאוב: "קינגה לא תרמה כלום לקבוצה, אין שום סיבה שנחזיק אותה בשכר כל כך גבוה". גם ג'סיקה ווקר עלולה לקבל "בעיטת וולה". משמעות ההחלטה - אתא הרימה ידיים. "במצב הנוכחי אין סיכוי שניקח תואר", מסכם טאוב

עונה איומה. כך אפשר לסכם כבר עכשיו, עוד לפני שהגענו לאמצע העונה, את מה שעובר על קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא כדורעף. אחרי כל הצרות שעברו עליה החליט היו"ר יעקב טאוב לזרוק מהקבוצה את הזרה קינגה קספרזק. "אתה מצפה משחקנית זרה שתתן תפוקה, קינגה לא תרמה שום דבר, אין סיבה שנשאיר אותה בשכר כל כך גבוה. זו החלטה מקצועית בלבד".

af 01
"בעיטת וולה", הביתה. קינגה קספרזק (צילום: איסר רביץ)

זה אומר שאתה מוותר על התארים.
"כן".
עד כדי כך אתה לא מאמין בקבוצה?
"אני ריאלי. אנחנו לא יכולים לנצח העונה את כפר סבא ומכבי חיפה. שתי הקבוצות האלה התחזקו בצורה משמעותית, לעומת העונה שעברה, בעוד אנחנו נחלשנו. במצב הנוכחי העונה אין לנו שום סיכוי לקחת תואר".
זה אומר שתשחרר גם את שתי הזרות האחרות?
"לא נשחרר את המוסרת (נסטיה סלינה א.ר.), כי אין לה מחליפה, אבל יכול להיות שהזרה השלישית (ג'סיקה ווקר) תלך גם כן הביתה. עדיף לחסוך כדי לשמור כסף לעונה הבאה ולבנות קבוצה חזקה".
אתה מאוכזב מהמאמן ישראל אשר?
"ישראל הוא אדם יוצא מהכלל, אישיות בלתי רגילה. מקצועית אני לא יכול לשפוט אותו לאור מה שקרה בקבוצה העונה".

af02
לא מאמין בקבוצה. יעקב טאוב (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות