fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: אריקה קליאוקמנייטה נשלחה הביתה

עירוני קרית אתא כדורעף. צילום: דורון גולן

מאמן קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא וובה טודורוב, ביחד עם היו"ר יעקב טאוב, החליטו לשחרר את הזרה אריקה קליאוקמנייטה אחרי התבוסה 0:3 במשחק מול אלופת המדינה הפועל כפר סבא. אריקה (30, 1.89), שחקנית נבחרת ליטא, משחקת בתפקיד קבלנית. טודורוב: "שחררנו את אריקה עקב יכולת התקפית בלתי מספקת למטרות הקבוצה". כעת מחפשת אתא זרה אחרת במקומה, נכון לכתיבת שורות אלה עדיין לא נמצאה שחקנית מתאימה.

עירוני קרית אתא כדורעף. צילום: דורון גולן
לא עמדה בציפיות. אריקה קליאוקמנייטה (צילום: דורון גולן)

כאמור במחזור החמישי של הליגה יצאה אתא למשחק חוץ נגד כפר סבא עם מאזן מושלם של ארבעה נצחונות, כולם על האפס, כולל נגד מחזיקת הגביע מכבי חיפה. במחזור האחרון, שהתקיים בשישי שעבר אתא לא שיחקה, על פי בקשת הקבוצה המארחת אס"א באר שבע. המשחק נדחה ליום רביעי (שלשום). היום תצא את למשחק חוץ נוסף נגד מכבי רעננה, קבוצתו של המאמן הקודם של הקבוצה ישראל אשר.

ניצחון ענק לגברים

בזמן שקבוצת הנשים של המועדון ספגה את הפסדה הראשון העונה, ממשיכה קבוצת הגברים לתת בראש לקבוצות הליגה הלאומית, בדרך הבטוחה לליגת העל. חניכיו של אבי הולצמן יצאו בחמישי שעבר למשחק חוץ קשה נגד הפועל המעפיל

שעד המשחק הזה לא הפסידה בבית. הסתיים בניצחון גדול 3:0 (25:23, 25:15, 25:19). רק במערכה הראשונה התנהל מאבק צמוד, ההמשך היה כולו של אתא.

בלטו באתא הוותיקים ישראל רחום ושון לויתן והצעירים אדיר לוי, שחזר מפציעה ושיחק כליברו לראשונה העונה, ולירן אנטבי ורועי הולצמן, שנכנסו במהלך המשחק והשתלבו ללא פגיעה בשטף הקבוצתי.

af 02
הצטיין. לירן אנטבי (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות