fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: אתא התאוששה מהתבוסה ברעננה

שבוע ימים אחרי שקיבלה בראש ברעננה חזרה עירוני עזריאלי קרית אתא לאולמה הביתי כדי לארח את רמת השרון. בסיבוב הראשון זה הסתיים בהפסד, הפעם אתא נתנה בראש 65:91
"כשהוא מצטיין אתא מנצחת. ירין איינהורן (צילום: דורון גולן)

"מנצחים, מפסידים, מפסידים מנצחים". כך, בקצרה, סיכם נפתלי בנטוב, יו"ר עירוני עזריאלי קרית אתא את ההתנהלות העונתית של הקבוצה שלו. ביום שלישי אירחה אתא את א.ס. רמת השרון וניצחה בקלות 65:91 (מעניין שגם מוצקין ניצחה השבוע בבית באותה תוצאה בדיוק). בכך הבהירה אתא כי היא התאוששה מהמפלה הכבדה שבוע קודם ברעננה. נכון, רמת השרון היא לא רעננה, זו קבוצת תחתית, אבל בסיבוב הראשון היא ניצחה את קרית אתא. חוץ מזה העונה הליגה הלאומית בכדורסל היא ליגה מטורפת. כל קבוצה יכולה ביום נתון לנצח כל קבוצה, לכן זהות 8 העולות לפלייאוף תקבע רק סמוך לסיום הסיבוב השני. בינתיים זו ליגה מעניינת ומרתקת. אז מה אכפת לנו?

המשחק מול רמת השרון התחיל בשוויון כוחות. האורחים סיימו את הרבע הראשון ביתרון 22:20. זה היה סימן טוב לאתא. נמאס לי לכתוב העונה שכל משחק שבו אתא פותחת טוב ומובילה היא מפסידה בסיום, ולהפך. אז ברבע השני חניכיו של זיו ברתנא לחצו על הגז וסיימו את הרבע ביתרון 14:26. להפסקה ירדו הקבוצות כשלוח התוצאות הראה יתרון דו ספרתי לאתא – 36:46.

"כשהוא מצטיין אתא מנצחת. ירין איינהורן (צילומים: דורון גולן)
"כשהוא מצטיין אתא מנצחת. ירין איינהורן (צילומים: דורון גולן)

המגמה נמשכה גם ברבע השלישי, שהסתיים בתוצאה 18:24 לאתא, משמע 54:70. כאן היה ברור שהמשחק הוכרע השאלה הייתה מה יהיה ההפרש. מגמת "השחיטה" נמשכה גם ברבע האחרון, שהסתיים בתוצאה 11:21 למקומיים. בסיום כאמור 65:91 לאתא.

הפעם, בנוסף לשני השחקנים היציבים של הקבוצה, הזר המצוין דומיניק פוינטר ונועם מטלון, שקלעו 47 נקודות, גם הרכז ירין איינהורן היה מצוין עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים. "כשהוא מצוין אנחנו תמיד מנצחים", אמר בנטוב בסוף המשחק. לתשומת ליבך אדון איינהורן. עוד שחקן שהצטיין היה המחליף שגיב דוד שקלע 9 נקודות, קלט 3 כדורים חוזרים ומסר 4 אסיסטים. לעומתם דאליס ג'ויינר היה חלש התקפית, והקפטן גל חלמיש היה רחוק מהמנה המצופה ממנו.

קלעו לאתא: פוינטר 24, מטלון 23, איינהורן 17, דוד 9, ג'ויינר (9 ריב') וחלמיש 6 כ"א, רועי יחיא 5 ובן אלאף 1.

ביום רביעי תצא אתא למשחק חוץ נגד מוליכת הטבלה הפועל באר שבע. בסיבוב הראשון ב"ש ניצחה באתא בתוצאה 76:74. אתא כבר הוכיחה שאצלה אי אפשר לדעת מה צפוי.

"מנצחים מפסידים". נפתלי בנטוב (צילום: דורון גולן)
"מנצחים מפסידים". נפתלי בנטוב (צילום: דורון גולן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות