fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: אליצור אתא שומרת על הבית

אחרי שני הפסדים רצופים במשחקי חוץ חזרה אליצור עירוני קרית אתא לאולמה הביתי ונתנה בראש לא.ס. רמת השרון 61:85. חניכיו של שרון אברהמי ניצחו בינתיים בכל משחקי הבית
ווינרית. אליצור אתא צילום: אדריאן הרבשטיין
ווינרית. אליצור אתא (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ביתי הוא מבצרי. כך בהחלט אפשר להגדיר את קבוצת הכדורסל של אליצור עירוני קרית אתא, לפחות עד עכשיו. אחרי שני משחקי חוץ רצופים, בהם הפסידה, חזרה אתא לאולמה הביתי בגן הרצל והביסה ללא תנאי את א.ס. רמת השרון 61:85. נכון, רמת השרון היא קבוצה חלשה, אבל בליגה הזו כל קבוצה יכולה ביום נתון להפתיע את הקבוצות האחרות. אתא של העונה היא קבוצה מיוחדת, קבוצה שתענוג לראות אותה, קבוצה לא יציבה שיכולה להוביל בהפרש גדול ולהפסיד באותו משחק, אבל גם קבוצה שיכולה להיות ב'קבר' ולחזור מפיגור גדול ולנצח דגש הוא על קבוצה.

קבוצה צעירה, דינמית תוססת, עם ישראלים מצוינים, בעיקר יעילים, ושני זרים שהם ממש לא סופר סטארים, אבל שחקנים קבוצתיים מאוד, שעובדים קשה, קודם כל בשביל הקבוצה, ותורמים את חלקם בצורה טובה. היתרון הגדול של הקבוצה שהיא לא נשענת על יכולת של שחקן אחד, או שניים, וגם עם מספר שחקנים תופסים יום חלש, האחרים מחפים ונותנים את התפוקה. הכי חשוב זו קבוצה מגובשת מאוד, שמחה וווינרית.

המשחק עצמו היה בשליטה מוחלטת של אליצור אתא. למעט דקות ספורות בתחילת הרבע השני, שבו עלו האורחים ליתרון קטן, בכל יתר השלבים אתא הובילה. במחצית הראשונה האורחים עוד היו בתמונה. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 13:17 לאתא ובתום המחצית הראשונה הפער גדל מעט 30:36 למקומיים. אתא עבדה מצוין בהגנה ולא נתנה ליריבה להגיע למצבי קליעה נוחים, אבל בהתקפה המשחק לא שטף, הקבוצה החטיאה המון, בעיקר בזריקות ל-3 עם 18% בלבד (2 מ-11) ואיבדה הרבה כדורים (10), הרכז גיא דותן (5), במחצית רעה.

קבוצה מגובשת, שמחה, ווינרית. אליצור אתא  צילום: אדריאן הרבשטיין
קבוצה מגובשת, שמחה, ווינרית. אליצור אתא (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הרבע השלישי היה אופרה אחרת לגמרי. חניכיו של אברהמי פתחו בסערה ועד מהרה הפער צמח לדו ספרתי ועד סוף הרבע הפער גדל ל-24 הפרש 43:67, עם 56 אחוזי קליעה ל-2, לעומת 44 במחצית הראשונה ועם שלוש זריקות בלבד לשלוש, שתיים מהן מוצלחות. תומר גינת המצוין והזרים ג'וליאן מיילס ודאלאס ג'וינר היו המוציאים העיקריים לפועל, וגם דותן השתפר. הרבע השלישי הסתיים בתוצאה 13:31 וזה אומר הכל, גם הגנתית ובעיקר מבחינה התקפית. הרבע השלישי היה גראבג' טיים אחד ארוך, ובחמש הדקות האחרונות שיחקו בשתי הקבוצות השחקנים הצעירים. בסיום 61:85 לאתא.

קלעו לאתא: מיילס (9 ריב') 20, גינת 18, דאלאס (15 ריב') 15, דותן 12, אוראל לב 6, ג'ורדן לואיס ולירן מורן 5 כ"א, רועי יחיא ובר נתיב 2 כ"א. ביום שלישי תצא אתא למשחק חוץ נגד מכבי הוד השרון, שמדורגת במקום ה-13.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות