fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל לאומית: קרית אתא הפסידה לבאר יעקב

אליצור עירוני קרית אתא פתחה את העונה בהפסד ביתי 84:80 לבאר יעקב. בסיבוב השני היא תצא למשחק חוץ אחרי שהסכימה להחליף ביתיות
כריס ווטסון
בלט במשחק עם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים. כריס ווטסון (צילום: אושרי כהן)
לא סיפק את הסחורה בהתקפה. כריס ווטס (צילום: אושרי כהן)
לא סיפק את הסחורה בהתקפה. כריס ווטס (צילום: אושרי כהן)

לא כך קיוו באליצור עירוני קרית אתא לפתוח את העונה בליגה הלאומית בכדורסל. ביום רביעי ארחה אתא את מכבי באר יעקב, בהיכל הספורט החדש, ונוצחה במפתיע 84:80.

בכך הפסידה הקבוצה פעמיים, גם נוצחה במחזור הפתיחה של העונה וגם איבדה את הביתיות, שכן המשחק היה אמור להתקיים בביתה של באר יעקב, אך זו ביקשה מהנהלת אתא להחליף ביתיות, כיוון שאולמה הביתי לא אושר. הנהלת אתא נענתה לבקשה ולכן בסיבוב השני תצא אתא למשחק חוץ בבאר יעקב.

אם לא די בכך, הקבוצה האורחת הגיעה למשחק אחרי קיץ לא קל, ואחרי שאושרה בבקרה התקציבית רק ברגע האחרון. בנוסף היא גם החליפה זר ימים ספורים לפני המשחק. נתוני הפתיחה האלה הצביעו על יתרון לאתא ואולם זה לא בא לידי ביטוי בתוצאה הסופית.

במהלך הקיץ עשתה אתא מתיחת פנים. רוב השחקנים התחלפו, כולל שני הזרים, במקומם הצטרפו ג'רמי אלן וסיימון פארין. משורות קרית אתא נעדרו הרן שיפמן ואור זינדרמן הפצועים. בחמישייה של אתא עלו: כריס ווטסון, פרג' מייריק, ג'רמ יאלן, סיימון פארין ונועם לייש.

אתא פתחה את המשחק בצורה נוראית בשני חלקי המגרש, ההתקפה לא תפקדה וההגנה שיחקה רע מאוד. זה התבטא בתוצאת הסיום של הרבע הראשון 13:29 לבאר יעקב.ברבעהשנישחקניאתאיצאומההלם ושיפרו מאוד את יכולתם. הם סיימו את הרבע ביתרון 15:27, אך עדיין ירדו להפסקה בפיגור 84:80.

המחצית השנייה הייתה שקולה. באר יעקב שמרה על יתרונה וסיימה את הרבע השלישי ביתרון 56:63. ברבע האחרון, קרית אתא התעוררה שוב וצמצמה את הפער. פארין הצליח להוריד את היתרון של באר יעקב לשלוש נקודות בלבד, חצי דקה לסיום המשחק, אך באר יעקב שמרה על יתרונה וחגגה בסיום ניצחון מרשים במשחק הראשון של העונה 80:84.

קלעו לאליצור עירוני קרית אתא: ג'רמי אלן 25 (7 רב', 6 אב'), פרג' מייריק 19 (11 רב'), סיימון פארין 15, מוטי מוסקוביץ' 7, יפתח זיו ונועם לייש 4 כ"א, כריס ווטסון וניב זקס 3 כ"א.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות