fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': פתיחה חלומית ליקי ויצמן

אחרי עונה קשה שב התקשה החלוץ לחזור לעצמו מפציעה ברצועה הצולבת, כבש ויצמן את שער הניצחון לאתא במשחק פתיחת העונה. גם בגביע הוא כבש. אתא עשתה עסקה טובה
מקווה לכבוש 12-15 שערים העונה. יקי ויצמן (צילום: אפרת פראנק)
מקווה לכבוש 12-15 שערים העונה. יקי ויצמן (צילום: אפרת פראנק)

עושה רושם כי עירוני קרית אתא פגעה בול עם חלוץ הרכש יקי ויצמן, שסיפק בשני המשחקים הראשונים של הקבוצה את הסחורה.

במשחק הראשון של הקבוצה העונה, משחק גביע בבית נגד אסי גלבוע, כבש ויצמן את השער הראשון. אתא ניצחה בסיום 2:3. ויצמן הגדיל לעשות כשכבש בשישי שעבר את שער הניצחון של אתא במשחק חוץ נגד מכבי כפר כנא בתוצאה 0:1.

זה היה משחק הליגה הראשון של העונה בליגה א'. תמיד חשוב לפתוח את העונה בניצחון על אחת כמה וכמה במשחק חוץ ובמגרש קשה וסופג נקודות. מסתבר כי השער היה מיוחד, לפני הבקעתו הערים ויצמן על הגנת כפר כנא ושוערה.

יקי, הצלחת לבלבל את השוער והבלם?
"אני תמיד מרים את ידי כאילו אני עומד לגעת בכדור ואז מוריד מהר. שמח שזה עזר לי ושמח לכבוש".

הרבה קבוצות התעניינו בך העונה, מדוע החלטת בסוף לשחק בקרית אתא?
"קרית אתא זו קבוצה ששומרת שבת והשבת חשובה לי מהכל. אני כבר חמש שנים שומר שבת, בכל קבוצה שאני נמצא. רוב הקבוצות ששיחקתי בהן שמרו שבת ואם לא אני מכניס לחוזה סעיף שבמידה וזה משחק חוץ, אני ישן במלון".

ניצחתם בשני המשחקים הראשונים שלכם, די מפתיע, זה מקרי?
"לא מקרי, זו עבודה קשה למרות שהקבוצה עדיין לא התחברה. חסרים לנו לפחות 4-5 שחקנים בכל העמדות, הסגל הוא קצר כרגע, המאמן נותן צ'אנס לילדים והם לוקחים את הצ'אנס בשתי ידיים. ברוך ממן אמר לנו שהוא מחפש שחקנים שישדרגו את הקבוצה ולא יחתים סתם שחקנים לסגל".

כבשת גול בכל משחק ששיחקתם עד כה, מה המטרה שהצבת לעצמך לעונה זו?
"מבחינת הקבוצה המטרה היא להישאר בליגה. מבחינה אישית היא 12-15 שערים, שזה מה שעשיתי בכל עונה עד כה בליגה א' חוץ מהעונה הקודמת שבה שיחקתי במעלות וכבשתי ארבעה שרעים לאחר שחזרתי מפציעה קשה של רצועה צולבת ואני לאט לאט בונה לעצמי את הביטחון. אני מקווה להמשיך לכבוש כל עונה ושהקבוצה לא תלחם על חייה נגד הירידה".

אתה מכוון לרמות הגבוהות?
"אני מכוון לרמות הגבוהות רק אם הקבוצה תשמור שבת. היו לי הצעות מליגה לאומית, אבל אני לא יכול לשחק בקבוצה שלא שומרת שבת או מוכנה להכניס לחוזה סעיף של לינה בבית מלון".

מקווה לכבוש 12-15 שערים העונה. יקי ויצמן (צילום: אפרת פראנק)
מקווה לכבוש 12-15 שערים העונה. יקי ויצמן (צילום: אפרת פראנק)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות