fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': כפר סבא יצאה בזול

במפגש קצוות של מובילת הטבלה: הפועל כפר סבא, וסוגרת הטבלה: עירוני קרית אתא, אי אפשר היה לדעת מי בתחתית ומי בצמרת. גם התוצאה הייתה שוויון 1. טעות שיפוט נוספת מנעה מאתא לנצח
אביב מלכה
שוב נחלץ לעזרת אביו. אביב מלכה (צילומים: איסר רביץ)

 

אביב מלכה
שוב נחלץ לעזרת אביו. אביב מלכה (צילומים: איסר רביץ)

על פי היכולת שמציגה לאחרונה מכבי עירוני קרית אתא היא קבוצת צמרת לכל דבר. תשאלו את הפועל הרצליה, מגדל העמק והפועל כפר סבא, ששיחקו מולה לאחרונה, ואולם על פי צבירת הנקודות והדרוג בטבלה עירוני אתא היא קבוצת תחתית ובסכנת ירידה ממשית לליגה ב'. ביום ראשון ארחו חניכיו של צדוק מלכה את מוליכת הטבלה הגאה הפועל כפר סבא. בתום משחק שקול נפרדו השתיים בתוצאת תיקו 1. על פי התוצאה זוהי הפתעה גדולה, על פי היכולת במגרש ממש לא. אפילו אוהדי כפר סבא, שנכחו במשחק ציינו באותו לילה בפייסבוק שקבוצתם יצאה בזול מהמגרש בקרית אתא, וזה אומר הכל.

כפר סבא הגיעה לקרית אתא עם המון ביטחון אחרי שניצחה ברביעי שעבר את מכבי הרצליה מהליגה הלאומית במשחק גביע. אולי זו הייתה הסיבה לתצוגה החלשה של כפר בא בקרית אתא. היא ככל הנראה לא ספרה את הקבוצה שדורגה ערב המשחק במקום האחרון (ביחד עם עראבה) וחשבה שהיא מגיעה לטיול בקריות. כפר סבא קיבלה חיזוק ליוהרה שלה כבר בדקה ה-6, כאשר טעות בהגנת אתא נוצלה היטב על ידה לכיבוש שער יתרון מוקדם. מכאן למעשה כפר סבא לא עשתה הרבה. אתא השתלטה על המשחק, הניעה כדור ושיחקה יפה, אך ללא תכלית. בדקה ה-70, כשאתא סוף סוף כבשה, נפסל השער בטענה לנבדל. מה שגרם לאנשי הקבוצה לרטון, אולי בצדק, כי העונה השופטים דופקים אותם כמעט בכל משחק. זה מתבטא בכרטיסים אדומים, או בפסילות שערים, ולפעמים גם וגם באותו משחק.

חניכיו של מלכה לא נשברו. בדקה ה-92 נפסקה בעיטה חופשית לטובת הקבוצה, הותיק אלעד צחקו הגביה את הכדור, שוער כפר סבא, אוהד כהן, השמיט את הכדור, גל גניש בעט למשקוף ועל הריבאונד עט אביב מלכה, בלם קרית אתא ובנו של המאמן, שנגח מקרוב פנימה ועשה צדק עם המקומיים. בתום המשחק מספר שחקנים מאתא נשמעו מתוסכלים: "אין לנו מזל העונה, אנחנו משחקים יפה, עומדים טוב על המגרש, לא נופלים מכל היריבות, אבל מפסידים בגלל טעויות קריטיות, וגם נופלים קורבן להחלטות שופטים שפוגעות בנו כמעט כל שבוע".

למרות המצב הקשה, ולמרות שהקבוצה סיימה את הסיבוב הראשון במקום הלפני אחרון, שממנו יורדים ליגה בתום העונה, עם 11 נקודות בלבד, שחקני הקבוצה מאמינים שהם יצאו מהמשבר והקבוצה תעלה למרכז הטבלה כי שם מקומה, לדעתם. בינתיים הנהלת הקבוצה ממשיכה לחפש שחקני רכש. יש לה עוד חמישה ימים לצרף שחקנים, הבעיה שאין שחקנים בקנה מידה בשוק, ויש שחקנים בקבוצה שטוענים ששחקנים טובים מעדיפים לא לבוא לקרית אתא. אם זה נכון אז באמת המצב רע מאוד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות