fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': האחים אבי ודוד שחרור הצטרפו לאתא

הראשון קשר אחורי, השני חלוץ. מאמן עירוני קרית אתא רחמים סלע לא התרגש מהתבוסה בגביע לאסי גלבוע, אך הוא יודע שמצפה לו עבודה קשה מאוד. בשבת תצא קרית אתא למשחק חוץ נגד אחווה עראבה
מילת המפתח: סבלנות. רחמים סלע
מילת המפתח: סבלנות. רחמים סלע (צילום: נחום סגל)

עירוני קרית אתא הובסה ביום שישי במשחק חוץ על ידי אסי גלבוע בתוצאה 4:0. המשחק נערך במסגרת משחקי הגביע.
שבוע ימים אחרי תוצאת התיקו הביתית נגד מכבי צור שלום, פגשה עירוני אתא את קבוצת הצמרת מהליגה שלה, אבל למעשה אסי גלבוע הוכיחה שהיא הרבה מעל הליגה.

 מילת המפתח: סבלנות. רחמים סלע
מילת המפתח: סבלנות. רחמים סלע (צילום: נחום סגל)

מאמן אתא רחמים סלע לא התרגש במיוחד מההפסד: "זה לא נעים לקבל בראש 4:0, אבל לאור יחסי הכוחות והעובדה ששיחקנו נגד קבוצה יוצאת מהכלל, בעוד אנחנו עדיין לא בשיאנו, צריך לקחת את ההפסד בפרופורציות הנכונות.

"יחד עם זאת קיבלנו שערים בקלות בלתי נסבלת והתקשינו להגיע למצבי הבקעה וזה אומר שיש לנו עוד הרבה הרבה עבודה. כשהכושר הגופני של השחקנים ישתפר, וגם התיאום הקבוצתי, אני מאמין שניראה הרבה יותר טוב".

בינתיים הצטרפו לקבוצה בשבוע האחרון האחים אבי שחרור, שמשחק בתפקיד קשר אחורי, ודוד שחרור שמשחק בעמדת החלוץ. נכון לעכשיו סלע לא ממהר להחתים עוד שחקנים: "אני חושב שאין לנו מה למהר. אני לא רוצה לצרף לקבוצה כל מי שזז, אלא להביא על פי הצורך שניים שלושה שחקנים משמעותיים שיוכלו לשדרג את הקבוצה, בתוכם חלוץ וקשר ואולי גם שחקן הגנה. אבל אם לא נמצא שחקן משמעותי אני מעדיף לרוץ עם הסגל הקיים. יש זמן ומילת המפתח היא: סבלנות, ויש לי סבלנות".

בשבת תצא קרית אתא למשחק חוץ נגד אחווה עראבה שהפתיעה במחזור הראשון כשגברה במשחק חוץ על הפועל גבעת אולגה בתוצאה 0:1. למרות התוצאה המפתיעה, סלע סבור כי עראבה היא לא אסי גלבוע, והיא ולא שייכת לקטגוריה של הקבוצות הגדולות, ולכן הוא מקווה שקבוצתו תצליח לחזור הביתה עם נקודה אחת לפחות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות