fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': ג'נח חזר, אלגרבלי נעלם, בן כליפא הצטרף

בימים אלה אמורה הנהלת אתא לסגור הסכמים עם השחקנים ואולי גם עם ברוך גליצקי. מחר (שישי) אתא מארחת את מ.כ. נשר
ברוך גליצקי
יתכן שיסגור באתא בימים הקרובים. ברוך גליצקי (צילום: נחום סגל)

עירוני קרית אתא אירחה בשישי שעבר את כרמיאל/צפת למשחק אימון ונפרדה ממנה בתוצאת תיקו 1. את השער לזכות אתא כבש הקשר ליאור דהן.

ברוך גליצקי
יתכן שיסגור באתא בימים הקרובים. ברוך גליצקי (צילום: נחום סגל)

בשערה של קרית אתא עמדו שני השוערים הבכירים שמתאמנים בשורותיה, אסף מנדס ואודי לוי, כל אחד מהם שיחק מחצית אחת, ואולם השבוע הצטרף לקבוצה עוד שוער בעל שיעור קומה, תום בן כליפא, שהגן בעונה שעברה על שערה של מכבי דליית אל כרמל. נכון לרגע זה לא ברור מי מבין השלושה ישחק באתא בעונה הקרובה. יתכן מאוד שדווקא הצעיר בחבורה אסף מנדס, שכמעט סגר על הסכם, לא ישחק באתא בעונה הקרובה. בינתיים כל השלושה מתאמנים.

הבלם אוהד אלגברלי נעלם השבוע, הוא לא הגיע למשחק נגד כרמיאל וגם לא התאמן כל השבוע, יש להניח שהוא לא ישחק בקבוצה בגלל פערים כספיים. לעומתו יוני יוסיפוביץ' קרוב לסגירה. השבוע חזר לקבוצה החלוץ מאור ג'נח, שהושאל בעונה שעברה לגבעת אולגה וכבש ארבעה שערים.

בימים הקרובים אמורים להיסגר הסכמים עם השחקנים. גם ענינו של מאמן הכושר ברוך גליצקי אמור להיסגר. כפי שציינו בשבוע שעבר, אתא מעונינת לסגור עם גליצקי, ההחלטה בעניין תלויה בהנהלת הקבוצה.

אתמול (רביעי) ארחה אתא את מעלות למשחק אימון ומחר (שישי) היא מארחת את מ.כ. נשר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות