fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יורם צברי: עזר כנגדו

בן 52, נשוי ואב לשלושה, יליד קרית אתא, בוגר תיכון רוגוזין קרית אתא, רס"ן במילואים
יורם צברי (עצמי)
יורם צברי (עצמי)
יורם צברי (עצמי)
יורם צברי (עצמי)

סיעה: עבודה

מי אני: עו"ד יורם צברי, בן 52, נשוי ואב לשלושה, יליד קרית אתא, בוגר תיכון רוגוזין קרית אתא, רס"ן במילואים, בוגר מדעים ומתמטיקה שימושית מהטכניון, בוגר תואר ראשון במשפטים, עורך דין, בעל משרד עורכי דין בקרית אתא ויזם עסקי. חבר מועצת עיר בעשר השנים האחרונות, יו"ר תאגיד המים מעיינות אתא ויו"ר ועדת ביקורת.

מה אני: "אני מאמין שניהול המערכות המוניציפאליות חייב להיעשות בעבודת צוות. ליד ראש העיר חשוב שיהיו חברי מועצת עיר בלתי תלויים עם ניסיון עשיר ומגוון אשר ישמשו עזר כנגדו. כיו"ר רשימת העבודה בקרית אתא, אני יכול לציין בסיפוק רב כי הצלחנו לגבש רשימת מועמדים איכותיים, תושבי העיר ממגוון רחב של תחומי עשייה המייצגים את כל גוני האוכלוסייה בקרית אתא.

"כיו"ר התאגיד, בשלוש השנים האחרונות חוללנו מהפכת תשתיות בעיר כאשר בצורה שיטתית החלפנו תשתיות מים וביוב והנחנו תשתיות חדשות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים כמעט בכל רחוב ורחוב בקרית אתא. החלפנו את כל שעוני המים בעיר ופתרנו את בעיית הצריכה המשותפת, הנחנו תשתיות מים וביוב בשכונות חדשות, הקמנו תחנות שאיבה חדשות, החלפנו תשתיות מים וביוב בשכונות וותיקות ולאחרונה התקנו 3000 מדי מים ממוחשבים לקריאה מרחוק.

"כיו"ר ועדת ביקורת, התכנסנו מדי רבעון והקפדנו לבצע ביקורת שיטתית על תפקודן של כל המחלקות והמערכות העירוניות, לרבות ההתנהלות הכספית של העירייה והגופים הנתמכים על ידה, בהסתמך על דוחות ביקורת של משרדי רו"ח חיצוניים. בקדנציה היוצאת התמקדנו בתשתיות ש"מתחת לאדמה" בקדנציה הבאה בכוונתנו להתמקד בתשתיות מעל האדמה. אין זה סוד שרשויות רבות וביניהן קרית אתא משקיעות מיליוני שקלים בחזות העיר ובניקיון, אך אינן מצליחות להגיע לרמה הרצויה. אני מאמין ששיפור רמת הניקיון והתחזוקה בעיר יתרמו מאוד לדימוי של העיר, ולכן באמצעות הקצאת משאבים נכונה תוך הגברת המודעות הציבורית לנושא אפשר להפוך את קרית אתא לשוויץ של הצפון".

מה אני מציע: "בקדנציה הקרובה בכוונתי לשים דגש על הנושאים הבאים: פיתוח ושיפור מערך הניקיון בעיר תוך התמקדות באזורי המסחר והקניות. הקצאת משאבים למערך הפיקוח העירוני במטרה לשפר את מערך האכיפה. הקמת מערך פיקוח של מתנדבים לאכיפה מוגברת ולמיגור תופעות של השלכת פסולת וצואת כלבים במרחב הציבורי. הקמת מערך בקרה ממוחשב לפיקוח על תחזוקת התשתיות הקיימות (מדרכות, כבישים, כיכרות, שטחי גינון, פארקים ומגרשי ספורט) במרחב הציבורי. אכיפה מוגברת ומיידית של בנייה לא חוקית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות