fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: עידן טרוסמן עושה חיל

זכה בתחרות בינלאומית פתוחה בצ'כיה במקום השני קבוצתי למיני קדטים. אחותו ניקול טרוסמן עוזבת את גרמניה ועוברת לשחק באוסטריה
מקום שני בצ'כיה. משמאל: עידן טרוסמן ויונתן איתן (צילום: עצמי)
מקום שני בצ'כיה. משמאל: עידן טרוסמן ויונתן איתן (צילום: עצמי)

עידן טרוסמן, שחקן אליצור קרית אתא בטניס שולחן זכה בשבוע שעבר בהישג מצוין בתחרות בינלאומית פתוחה שהתקיימה בצ'כיה, בה השתתפו שחקנים רבים מ-17 מדינות. טרוסמן (11) השתתף בתחרות קבוצתית למיני קדטים וסיים ביחד עם יונתן איתן מעירוני גבעתיים, במקום השני המכובד. השניים הפסידו במשחק הגמר לזוג מעורב הודי/רומני. באותה אליפות השתתף טרוסמן בתחרות היחידים והגיע לשלב רבע הגמר, אחרי שגבר על שלושה יריבים בשלב הבתים ועל שניים נוספים בשלב הנוק-אאוט.

עידן הוא בנו של מאמן אליצור קרית אתא ומאמן הנבחרות הצעירות של ישראל סרגיי טרוסמן. המאמן המצוין טיפח כזכור את אחת השחקניות הגדולות בתולדות הענף בכל הזמנים, ניקול טרוסמן. כן, לא טעיתם, גם היא בתו של סרגיי והיא זכתה בכל תואר אפשרי בישראל מגיל 10 ועד בוגרות, כולל ארבע פעמים אלופת ישראל לבוגרות. בתוך כך דורגה ניקול בגיל קדטים במקום הראשון באירופה. ניקול שיחקה בשנתיים האחרונות בליגה הגרמנית במועדון אופנבורג ובקרוב היא אמורה לעבור למועדון באוסטריה ותשחק בליגה האוסטרית הראשונה. בינתיים נמצאת ניקול בארץ בפגרה והיא תחל בקרוב להתאמן במכון וינגייט.

שרדו בליגת העל. משמאל: חני פלדמן ואולסיה פוז'בילקו (צילום: עצמי)
שרדו בליגת העל. משמאל: חני פלדמן ואולסיה פוז'בילקו (צילום: עצמי)

לפני כחודש הסתיימה ליגת העל לנשים בטניס שולחן. קבוצת אליצור קרית אתא שמרה על מקומה בליגה לאחר שגברה בשני משחקי הישרדות על הפועל באר 1:3 בחוץ ו-0:3 בבית. להישג המצוין היו שותפות חני פלדמן (17) שהיא השחקנית מספר 1 בארץ לנערות ואולסיה פוז'בילקו (40).

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות