fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשש באתא: הול גמר את העונה

הורחק בגליל, נפצע ביום שלישי ואולי גמר את העונה. ג'ימי הול צילום: איסר רביץ
הורחק בגליל, נפצע ביום שלישי ואולי גמר את העונה. ג'ימי הול צילום: איסר רביץ

ינואר השחור. רק כך אפשר להגדיר את תחילת שנת 2019 במועדון עירוני עזריאלי קרית אתא. שלושה הפסדים רצופים, הרחקת כוכב הקבוצה ג'ימי הול בגליל, פציעתו של יונתן מור ולקינוח פציעה קשה של הול, שאולי תשבית אותו עד סוף העונה. היום (שלישי) 19:00 תשחק אתא ברוממה, נגד מכבי חיפה.

קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא פתחה את עונת 2018-2019 בצורה טובה. זה נכון ל-2018, כי בינתיים 2019 מסתמנת כשנה מקוללת, לפחות בינואר. הפסד ביתי ב-5.1 למכבי חיפה, הפסד חוץ בגליל שלושה ימים אחר כך, בנוסף ג'ימי הול הורחק והועמד לוועדת משמעת (אתמול, לאחר סגירת הגיליון), נמשך בפציעה של יונתן מור באותו משחק. אחר כך בא משחק הדרבי מול מוצקין בהיכל גושן במוצאי שבת, ללא הול ומור, אתא הובסה 78:94 (ראו כתבה על הדרבי למעלה), ובשלישי האחרון משחק ביתי מול כפר סבא, שהתחיל רע מאוד, עם פיגור 12:0, ונמשך הכי רע שיכול להיות, עם פציעה קשה של הול בגיד האכילס. משמעות הדבר, השחקן הכי טוב של הקבוצה עד עכשיו, ללא ספק, ומהטובים בכל הליגה (20 נק' ו-12 רב' בממוצע למשחק), אולי סיים את העונה. בימים הקרובים נדע. אם כן זה בלגן, אתא כבר הייתה בסרט הזה בעונה שעברה עם רודני אלכסנדר, בדיוק באותו שלב.

 

הורחק בגליל, נפצע ביום שלישי ואולי גמר את העונה. ג'ימי הול  צילום: איסר רביץ

אה, כמעט שכחנו, בסוף, למרות הפיגור והפציעה הקשה של הול, עירוני אתא חזרה בגדול והביסה בסיום את כפר סבא 66:86. אחרי שפיגרה במחצית 35:33, אבל נתנה הצגה גדולה ברבע השלישי עם 10:30.

קלעו לאתא: דנזל לוינגסטון 19 (12 רב' ו-5 אס'), יונתן מור 13, ג'ורדן לואיס 10, ג'ימי הול וגיא דותן 9 כ"א, קלארק רוזנברג, דניאל דנינו וניב אוזן 8 כ"א (אוזן 10 רב') ואביב עמרם 2.

 

בלט בשני המשחקים. ניב אוזן צילומים: איסר רביץ
בלט בשני המשחקים. ניב אוזן צילומים: איסר רביץ

 

מאמן הקבוצה שרון אברהמי לא דיבר כלל על כדורסל רק על דבר אחד: "במשחק מול כפר סבא יונתן לוי שיחק פצוע, אבל שיחק, וג'ימי הול נפצע בדקה ה-13 בגיד אכילס, נראה רציני. אנחנו לא יודעים את החומרה, נדע בימים הקרובים. יש לו ועדת משמעת ביום חמישי (אתמול) אבל נראה שהפציעה לתקופה ארוכה, כך שזה לא רלוונטי".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות