fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ח"כ חנין זועבי כינתה את תלמידי רוגוזין רוצחים, והם קמו ועזבו

תלמידי כיתה ט' מחטיבת "רוגוזין" בקרית אתא התעמתו עם ח"כ הכנסת חנין זועבי במהלך סיור והרצאה בכנסת. לאחר שזועבי כינתה אותם "רוצחים", קמו התלמידים ועזבו את החדר.
חנין זועבי (צילום: אלכס הובר)
חנין זועבי (צילום: אלכס הובר)
חנין זועבי
חנין זועבי (באדיבות אתר הכנסת)

תלמידי כיתות ט' בחטיבה ב' "רוגוזין" בקרית אתא חזרו ביום שלישי נסערים מביקור שקיימו בכנסת ישראל במסגרת לימודי אזרחות ומורשת ישראל. במהלך הביקור השגרתי בכנסת הם עורכים סיור במשכן, משתתפים בהדגמה של העברת הצעות חוק ומשוחחים עם חבר כנסת אקראי שנבחר על ידי יו"ר הכנסת. הפעם, נבחרה ח"כ חנין זועבי לשוחח עם התלמידים על הפעילות בכנסת.

במהלך ההרצאה אמרה ח"כ חנין זועבי כי הפלסטינאים הינם קורבן של מדינת ישראל, תוך אזכור תקרית המרמרה. בהרצאתה פנתה לתלמידים ואמרה: "אתם רוצחים. רצחתם 9 פעילים במהלך תקרית המרמרה למרות שכלל לא היה נשק על הספינה".

ח"כ הזועבי העבירה ביקורת נוקבת על עמדות הממשלה בנוגע לעם הפלסטיני וכן על פעילות צה"ל. התלמידים ההמומים הגיבו בכעס לטענות שהעלתה ח"כ זועבי ואחת מהתלמידות אמרה: "על סיפון המרמרה נתפסו כלי נשק וגם אלות מהוות כלי נשק". תלמיד אחר הגיב ואמר: "תפקידו של צה"ל הוא להגן על אזרחי ישראל". התלמידים, שלא רצו להיגרר לעימות מילולי עזבו בהפגנתיות את ההרצאה והמורה יעל סדן, ביקשה לעצור את המפגש.

מעיריית קרית אתא נמסר: "החינוך לאזרחות ודמוקרטיה כלל גם סיור במרכז מורשת בגין ובכנסת. תלמידי העיר ביקשו לשמוע על העבודה הפרלמנטרית, אך כשהגיעו הדברים לכדי פגיעה במדינה ובאזרחיה, התקוממו התלמידים, הגנו על עמדת הממשלה ועזבו את הדיון. אנו גאים בתלמידי העיר ועמדתם הנחרצת בהגנה על עמדת מדינת ישראל".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות