fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד ראשון לאתא באולמה הביתי

צילום: דורון גולן

קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא התייצבה ביום שלישי למשחק באולמה הביתי במצב רוח מרומם ולא רק בגלל חג החנוכה. חניכיו של שקד שוהם שברו שבוע קודם את הנאחס וזכו בניצחון חוץ ראשון נגד גליל עליון ובכך חיברו שני נצחונות רצופים, מה שלא קרה להם העונה עד המשחק בגליל.

הקבוצה היריבה מכבי הוד השרון הייתה על הנייר קבוצה נוחה, קבוצת מרכז טבלה, אבל העונה נוכחנו שוב לדעת שהליגה הלאומית צמודה מאוד וכל קבוצה מסוגלת להפתיע. הסתיים בניצחון של המכבים מהוד השרון 98:96.

תוצאת הסיום מספרת את סיפור המשחק. אפשר לסכם במילה אחת – הגנה, ובשתי מילים -אין הגנה. 98 נקודות ספיגה, ועוד בבית, זה לא מתאים לקבוצה שמתיימרת להגיע לפיינל פור. בכל מה שקשור להתקפה אין תלונות.

צילום: דורון גולן
13 נקודות מהספסל, זה לא הספיק. יונתן לוי (צילום: דורון גולן)

אתא פתחה טוב ולמעשה הובילה ברוב שלבי המשחק. בתום הרבע הראשון הורה לוח התוצאות 25:30 לאתא. הרבע השני הסתיים בשוויון 22:22 ושתי הקבוצות ירדו להפסקה בתוצאה 47:52 לאתא. הקבוצה המקומית פתחה את הרבע השלישי בצורה מצוינת ובריצת 3:10 עלתה ליתרון דו ספרתי 50:62. גמור? מה פתאום. עד סוף הרבע השלישי האורחים מהוד השרון נגסו בהדרגה בתוצאה ובתום הרבע אתא הובילה רק 72:75. הרבע האחרון היה הפכפך והיתרון עבר מצד לצד, אבל את המילה האחרונה אמרו האורחים, שחגגו בסיום חג חנוכה מאוד שמח.

קלעו לאתא: מאליק קוק 23 (9 רב'), גיא דותן (10 אס'), רודני אלכסנדר ויונתן לוי 13 כ"א, דניאל דנינו וגל חלמיש 9 כ"א, ירין איינהורן ורועי יחיא 8 כ"א.

ביום שלישי תצא אתא למשחק חוץ נגד הפועל מגדל העמק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות