fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המירוץ ללשכה: פרץ תומך באורי ברי

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ הודיע על תמיכתו באיש העסקים אורי ברי,המתמודד בבחירות לנשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון. "ברי הוא האיש הנכון במקום הנכון" אמר פרץ השבוע בעקבות פגישה משותפת של השניים
תומך. יעקב פרץ (מימין) ואורי ברי. צילום: שרית נס

אורי ברי המשמש כיום כסגן נשיא לשכת המסחר חיפה והצפון, מייסד ומנכ"ל של חברת ש.א.ח.פ הנדסה, הודיע על כוונתו להתמודד לתפקיד נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, לאחר הודעתו של הנשיא המכהן גד שפר, על רצונו לפרוש מהתפקיד.

ברי נפגש השבוע עם פרץ והציג בפניו את כוונתו להרחיב את שיתוף הפעולה בין לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון לבין הרשויות המוניציפאליות באזור, במטרה ליצור כוח משפיע על החלטות ארציות בנושא העסקים והתעשייה בצפון. בסיום הפגישה, אמר פרץ, כי התרשם מנחישותו של ברי וקרא לחברי לשכת המסחר והתעשייה באזור לתמוך בבחירות, שיתקיימו  בתחילת חודש ינואר, במועמדותו של ברי לנשיא הלשכה.

תומך. יעקב פרץ (מימין) ואורי ברי. צילום: שרית נס

"אורי הוא האיש הנכון במקום הנכון ואני משוכנע שעם בחירתו לנשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, יעמיק שיתוף הפעולה בין הרשויות המוניציפאליות בחיפה והצפון בכלל וקרית אתא בפרט, לבין לשכת המסחר והתעשייה", אמר פרץ השבוע.

ברי, בעל ניסיון רב שנים  בעולם העסקים, כיהן גם כחבר וכיושב ראש בוועדות רבות ואף הקים יחד עם עמיתיו את מרכז הגישור, בעל חשיבות רבה בלשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון. בנוסף ברי הוא גם הנציג של אגוד לשכות המסחר בוועד המנהל של מכון התקנים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות