fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלם בקרית אתא: רחמים סלע התפטר

מיד אחרי המשחק ביום שישי בדליית אל-כרמל בו נוצחה אתא 2:0 הודיע מאמן הקבוצה למנהל אלי ישראל על התפטרותו. רחמים סלע: "לא יכולתי להמשיך יותר, זה פגע לי בבריאות ובחיי המשפחה". השחקנים בדיכאון

ביום שישי יצאה עירוני אתא למשחק חוץ נגד מכבי דליית אל-כרמל. מאמן הקבוצה, רחמים סלע, קיווה לחזור מהמשחק הקשה עם נקודה אחת לפחות. בתום המשחק, בו נוצחה הקבוצה 2:0, החליט סלע להתפטר. הוא הודיע על החלטתו למנהל הקבוצה אלי ישראל.

רחמים סלע
"לא יכולתי להמשיך יותר". רחמים סלע (צילום: נחום סגל)

ההתפטרות של סלע הכניסה את המועדון למערבולת ולסערת רגשות. השחקנים ההמומים התקשו לקבל את ההתפטרות של המאמן האהוב. אתמול (ביום ראשון) הם התייצבו לאימון, אותו העביר מאמן הכושר החדש של המועדון עמית בר, והתאמנו בחוסר חשק מוחלט.

האווירה בקרב השחקנים קשה, חלקם הודיעו כי הם לא מעוניינים להמשיך לשחק בקבוצה. בינתיים לא מונה מאמן לקבוצה. זו תהיה משימה קשה למצוא כעת מאמן שיסכים לקחת את הקבוצה במצבה הנוכחי.

סלע עצמו סרב להרחיב בעניין ההתפטרות והסכים לשחרר משפט קצר: "לא יכולתי להמשיך יותר. זה פגע לי בבריאות ובחיי המשפחה. כבר למעלה מחודש אני לא מחייך, אני לא יכול להמשיך כך".  נכון לכתיבת שורות אלה לעירוני קרית אתא אין מאמן ובינתיים ימשיך מאמן הכושר להעביר את האימונים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות