fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרושים: 350 עובדים לסניף איקאה

לא מעט מובטלים שאינם זכאים לדמי אבטלה פונים בבקשת עזרה לעיריות. ראש שירות התעסוקה בקריות, ניסים צרפתי, החליט להגיע אליהם ולקיים מיונים בשיתוף העיריות למשרות בסניף איקאה שצפוי להיפתח
איקאה בקרית אתא
העבודות בעיצומן. איקאה בקרית אתא (צילום: רותם כבסה)
איקאה בקרית אתא
העבודות בעיצומן. איקאה בקרית אתא (צילום: רותם כבסה)

ראש שירות התעסוקה קריות ניסים צרפתי יזם שיתוף פעולה ייחודי עם הרשויות המקומיות בקריות, לאיוש 350 משרות בסניף איקאה שייפתח בקרית אתא במרץ 2014.

השבוע נפגש צרפתי עם ראש עיריית קרית ים שמואל סיסו וביחד הסכימו השניים כי ביום שני הבא, יגיע צרפתי, מלווה בשני פקידי שירות התעסוקה אל מרכז הצעירים בקרית ים, שם ייערכו מיונים וראיונות לתושבי העיר הזקוקים לעבודה. ביום שלישי הבא, צפויים צרפתי ופקידי שירות התעסוקה להגיע לקרית ביאליק, כך סוכם בעקבות פגישה בין צרפתי לעוזר ראש העיר, ליאור טרגן, וסגן ראש העיר, יוסי אזריאל.

"יש הרבה מאוד אנשים ברחבי הקריות שאינם עובדים, אך לא זכאים להגיע לשירות התעסוקה והם מציפים את העיריות בבקשות לעבודה", הסביר צרפתי השבוע, "החלטתי לצאת אל הקריות כדי להציע את מגוון העבודות שצריכים באיקאה והכל נעשה בתיאום עם הרשת".

לדברי צרפתי, בסך הכל דרושים באיקאה 350 עובדים: פקידים, נגרים, נציגי שירות ומכירות, מחסנאים, אחראי משמרת, קופאיות, מרכיבי רהיטים, מעצבי מטבחים, עובדים כלליים, עובדי מטבח ומנהלי מחלקות.

"ראשי הערים היו מופתעים מהיוזמה שלנו, אבל כולם שיתפו פעולה", הוא מספר, "בשבוע הבא אני נפגש עם יעקב פרץ וחיים צורי, כדי לקיים ימים כאלה גם בקרית אתא ובקרית מוצקין. לאחר שנאייש את כל המשרות לאיקאה, אני חושב לעשות מדי שבוע יום מיונים וראיונות עבודה, כל פעם בקריה אחרת, כדי לעזור לאנשים שמחפשים עבודה", אמר צרפתי.

בינואר 2012 מכרה חברת שיכון ובינוי נדל"ן 50 אחוז מהקרקע הממוקמת מאחורי מרכז ביג קריות בצומת קרית אתא, תמורת 55 מיליון שקלים, בה תיפתח החנות השלישית בארץ של הענקית השוודית. במסגרת הפרויקט תיבנה חנות איקאה על 25 אלף מ"ר ובצמוד לה תבנה חברת בינוי ושיכון מגה קניון בגודל דומה. מדובר בפרויקט הנדל"ן הגדול ביותר שבוצע בשנים האחרונות באזור והוא אמור לרכז עוגנים כלכליים מרכזיים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות