fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבעת אלונים: שלב ב' כבר נראה באופק

מחלקת התשתיות של עיריית קריית אתא, סיימה את שלב פריצת הדרכים בשכונה החדשה-גבעת אלונים. השלב השני של הפרויקט כולל הקמת תשתיות בעלות של 90 מיליון שקלים. ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ אמר השבוע: "שכונת גבעת אלונים היא המשך למגמת הפיתוח לשיקום שכונות ותיקות לצד שכונות חדשות
ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ
יעקב פרץ (צילום: הילה מלמד)

עיריית קרית אתא מתחילה לבנות את שלב ב' בפרויקט גבעת אלונים, בפרויקט המוערך ב-95 מיליון שקלים. בימים אלה סיימה מחלקת התשתיות של עיריית קריית אתא, באמצעות החברה הכלכלית, את שלב פריצת הדרכים בשכונה החדשה-גבעת אלונים.

עד כה הושקעו כחמישה מיליון שקלים בשלב הראשון. השלב השני של הפרויקט כולל הקמת תשתיות מים, ביוב, ניקוז, חשמל ותקשורת. העבודות כוללות בניית כבישים ומדרכות, הקמת קירות תומכים בגבולות המגרש, פיתוח נופי נרחב ומערכת תאורה. ההשקעה בשלב זה נאמדת בכ- 90 מיליון שקלים.

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ אמר השבוע: "שכונת גבעת אלונים היא המשך למגמת הפיתוח בקרית אתא. הקמת שכונות מגורים חדשות הן חלק מתוכנית הפיתוח העירונית הכוללת גם שיקום שכונות ותיקות לצד שכונות חדשות על מנת למצות את פוטנציאל הבינוי בעיר".

שכונת גבעת אלונים היא שכונת מגורים חדשה אשר נבנית צפונית לגבעת טל ותכלול כאלפיים יחידות דיור בסטנדרט גבוה. השכונה תציע מגוון פתרונות דיור לתושבי האוזר והיא תוכננה עם דגש על פיתוח איכותי ותכנון מבנים, תוך שמירה על צפיפות מגורים נמוכה ביותר ושטחים ירוקים נרחבים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות