fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בתים עם נוף פתוח וחצר צמודה ייעלמו מהמפה ויהפכו למצרך נדיר"

גבעות תל חי בע"מ, החלה בשיווק שלב ב' של פרויקט "עלי גבעה" בקרית אתא בסמוך לגבעת רם, גבעת הרקפות וגבעת טל.
דירת גן. פרויקט עלי הגבעה (הדמייה: יח"צ)
דירת גן. פרויקט עלי הגבעה (הדמייה: יח"צ)

"עלי גבעה”, מתחם צמודי הקרקע החדש בקרית אתא, שוכן בסביבה שקטה ופסטורלית בשכונת תל חי הנמצאת על רצף השכונות גבעת הרקפות, גבעת טל וגבעת רם. בפרויקט ייבנו בסה"כ 50 יחידות דיור: דירות צמודות קרקע עם גינות גדולות, פנטהאוזים וקוטג'ים. הבתים ממוקמים על גבעה עם נוף ירוק.

מתחם “עלי גבעה” המבוקש, מושך אליו אוכלוסייה איכותית ומגוונת ומציע פארק מודרני ומפותח הכולל מתקני ספורט ומשחק, מוסדות חינוך מובילים, גני ילדים, מתנ”סים, גינות ציבוריות ומערכת מתקדמת של שירותים עירוניים

ב"עלי גבעה" ייבנו גם פנטהאוזים וקוטג'ים בגדלים שונים: דירות צמודות קרקע בגדלים שונים של 5 חדרים פלוס גינה בגודל של כ- 100 מ"ר, פנטהאוזים בגודל של כ- 150 מ"ר פלוס מרפסת ענקית בגודל של כ-90 מ"ר, וקוטג'ים של 6 חדרים בגודל של 156 מ"ר פלטס גינה המשתרעת לגודל של כ- 130 מ"ר לרבות יחידת הורים נוספת עם אפשרות כניסה נפרדת. יתרה מכך לכל הדירות חניות צמודות.

דירת גן. פרויקט עלי הגבעה  (הדמייה: יח"צ)
דירת גן. פרויקט עלי הגבעה (הדמייה: יח"צ)

השפה הצורנית והעיצובית של הפרויקט מאופיינת בקווים מודרניים ונקיים עם תחושה כפרית. בפרויקט מגוון תוכניות לבחירת הרוכשים. הדירות הינן בסטנדרט בנייה גבוה ומפרט יוקרתי במיוחד. כאשר החללים בדירות תוכננו לספק מקסימום פרטיות ושקט. בנוסף, יינתן לרוכשים ליווי אישי ומקצועי בכל ההליך משלב הקניה ועד למסירת המפתח לבית החדש.

משווק הפרויקט רוני כהן: "בפרויקט זה נבנים מבנים של דירות מיוחדות מתוך הסתכלות על הבנייה כיום באזור ומחוצה לו. הפרויקט מהווה אלטרנטיבה למגורים צפופים ומרוכזים בבנייני רבי קומות ואנו באים עם אמירה חדשה המאפשרת רמת פרטיות גבוהה, מרפסות גדולות וגינות. אפשרות זו תיעלם אט אט מהנוף כתוצאה מחוסר משאבים בקרקע. בעתיד בתים בעלי צפיפות נמוכה עם נוף פתוח וחצר צמודה ייעלמו מהמפה ויהפכו למצרך נדיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות