fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב: עוקף דרך ביאליק

עיריית קרית אתא מבצעת עבודות פיתוח של עוקף דרך ביאליק בעלות של 30 מיליון שקלים
עוקף דרך ביאליק (צילום: עיריית קרית אתא)
עוקף דרך ביאליק (צילום: עיריית קרית אתא)

בימים אלה מבצעת מחלקת הנדסה ותשתיות בקרית אתא עבודות בנייה ופיתוח של עוקף דרך ביאליק במסגרת פרויקט המטרונית. העוקף מחבר את רחוב התעלה עם רחוב רבין בכביש שאורכו כ- 800 מ'.  עלות הפרויקט: כ- 30 מיליון שקלים. הצפי לסיום העבודות הוא בעוד כ- 4 חודשים.

עוקף דרך ביאליק  (צילום: עיריית קרית אתא)
עוקף דרך ביאליק (צילום: עיריית קרית אתא)

בכביש קיימת זרוע היוצאת מרחוב ביאליק- התעלה לכיוון רחוב אחד העם במטרה לאפשר לתושבי שכונת אברמסקי לצאת לכל כיוון ע"י הכוונת רמזור. הכביש יקל על תנועת כלי הרכב העוברים לשכונות המזרחיות של העיר מבלי להיאלץ להתעכב בצומת חנקין- העצמאות. הכביש אמור לווסת את תנועת כלי הרכב העוברים מדי יום דרך העיר אל אזור הגליל וממנו וכן להקל על תנועת כלי רכב במרכז העיר.

העבודות כוללות ביצוע כבישים ומדרכות, שדרוג תשתיות תת קרקעיות של ביוב, מים וחשמל, ביצוע מובל ניקוז בתעלת ההגנה שעליו בנוי חלק מהכביש, פיתוח נופי נרחב הכולל בין היתר גם התקנת עמודי תאורה חדשים.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא: " עבודות פיתוח ותשתית בתקציבים של עשרות מיליוני ₪ מבוצעות בכל רחבי העיר במטרה לטפל בכל בעיות התשתית של קרית אתא ובמיוחד בצירי תנועה ראשיים בהם עוברים אלפי כלי רכב מדי יום ועל כן ישנה חשיבות עליונה להתוות דרך בטוחה, נגישה ונוחה במטרה להעניק לתושבים את איכות החיים הטובה ביותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות