fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית על הפסגה

הפרויקט היוקרתי "פסגת טל" מציע ארבעה בנייני בוטיק בגבעת טל. "אנו מאמינים במוצר איכותי, בעל חיי מדף ארוכים. החברה מקפידה לעבוד עם האדריכלים המובילים בישראל, המעניקים לפרויקטים טאצ' ייחודי", אומר מנהל המכירות של הפרויקט
"פסגת טל", גבעת טל הדמיה: ארקריאייטיב
"פסגת טל", גבעת טל הדמיה: ארקריאייטיב

"כדאי למהר ולנצל את ההזדמנות הכמעט אחרונה בימים אלו, לקנות בית על קרקע בשכונת גבעת טל". כך אומר מנהל המכירות של פרויקט "פסגת טל", שמציג פרויקט יוקרתי של ארבעה בנייני בוטיק, הממוקמים ברחוב מארק שאגאל 6 פינת ז'ורז סרה, בצמוד לפארק אמנים.

הפרויקט היוקרתי כולל ארבעה בניינים, הכוללים בסך הכל 24 יחידות דיור שבהן דירות גן בנות 5 חדרים, מיני פנטהאוזים בני 5 חדרים ופנטהאוז אחרון בן 5 חדרים, עם מרפסות גדולות במיוחד. מדובר בבנייני בוטיק הנבנים בסטנדרט בנייה גבוה ויוקרתי. בכל קומה שתי דירות בלבד, וכל דירה נבנית במפלס אחד.

דיירי כל הבתים ייהנו ממערכת בית חכם, המופעלת באמצעות סמארטפון ואייפד ובאמצעותה יוכלו הדיירים לשלוט על מערכות חשמל הבית הכוללות, בין השאר, תריסים, תאורה, מזגן, טלוויזיות ודוד שמש. כל בניין בפרויקט יחופה ברובו בחיפוי אבן יפהפה. המטבח יכלול ארונות ושיש מאבן קיסר. את הייעוץ לעיצוב פנים, יקבלו הרוכשים במתנה במסגרת הפרויקט. מחירי הדירות הם החל מ-1,048,000 שקלים לדירת 5 חדרים. עד כה נמכרו 18 מתוך 24 יחידות דיור בפרויקט.

שניים מהבניינים יכללו 5 דירות של 5 חדרים בשלוש קומות. בכל בניין יהיו 2 דירות גן שישתרעו על שטח של כ-130 מ"ר ויכללו גינה. כמו כן, כל בניין כולל 2 מיני פנטהאוזים, שישתרעו על שטח של כ-130 מ"ר ויכללו מרפסת על שטח של כ-19 מ"ר וגינה תלויה. בנוסף, בכל בניין יהיה פנטהאוז שישתרע על קומה שלמה, בשטח של כ-130 מ"ר, שיכלול מרפסת על שטח של כ-13 מ"ר.

שני הבניינים הנוספים יכללו 7 יחידות דיור בארבע קומות, ומתוכן שתי דירות גן בנות 5 חדרים על שטח של כ-125 מ"ר. בנוסף, הם יכללו שתי דירות בנות 5 חדרים על שטח של כ-128 מ"ר עם מרפסת, שני מיני פנטהאוזים על שטח של כ-128 מ"ר עם מרפסת ופנטהאוז בן 5 חדרים, שישתרע על קומה שלמה בשטח של כ-260 מ"ר בנוי. כל יחידת דיור בארבעת הבניינים תקבל שתי חניות, שימוקמו בתוך מתחם סגור, ברחוב הולנדי, כשהכניסה אליהן תהיה דרך שער חשמלי, לדיירי הבניינים בלבד. כל יחידת דיור תכלול מחסן. 

קרית אתא מעצמת מסחר: הקליקו על למגזין הנדל"ן "בית פלוס"

"פסגת טל", גבעת טל הדמיה: ארקריאייטיב
"פסגת טל", גבעת טל הדמיה: ארקריאייטיבF

אדריכל הפרויקט הוא דני בסנוסוף ממשרד שוורץ בסנוסוף אדריכלים, שתכנן, בין היתר, את בניין "הטיל" (בניין המפרש) בחיפה. פרויקט "פסגת טל" ממוקם סמוך לנתיבי תחבורה ראשיים, ובהם המטרונית. בנוסף, בסמוך ל"פסגת טל" בגבעת רם, ממוקם מרכז מסחרי לנוחיות התושבים. לפי התוכניות, עד שנת 2017 ייסלל המשכו של כביש 6 עד לצומת סומך בו נפתח לאחרונה מחלף אלונים הסמוך לקרית אתא.

"הפרויקט נבנה בסמוך לפארק אמנים שמסתיים ליד בית הספר היסודי בגבעה, מה שיוצר רצף טריטוריאלי, ללא כבישים, דבר שיקל על הילדים שיתגוררו בפרויקט בדרכם לבית הספר", אומר בן שלוש, "אנו מאמינים במוצר איכותי, בעל חיי מדף ארוכים, המציע לרוכש חוויית מוצר מהנה. החברה מקפידה לעבוד עם האדריכלים המובילים בישראל, המעניקים לפרויקטים טאצ' ייחודי, ההופך אותם ליוקרתיים במיוחד. בחברה מקפידים להשתמש באיכות חומרים מעולה ורמת תכנון גבוהה, ההופכים את יחידות הדיור ליוקרתיים ומפוארים. האיכות לא נגמרת בטיב החומרים וברמת התכנון הגבוהה, אלא זולגת לשירות האישי. אנו מאמינים ביחס חם וצמוד, שמתחיל בזיהוי הצרכים של הלקוח, דרך שיתוף הלקוחות בתהליך הבנייה ובטיפול רציף גם בשלב האכלוס והמגורים".

לדברי בן שלוש, הרוכשים בפרויקט יזכו לליווי בנקאי צמוד לפרויקט, המלווה בערבות בנקאית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות