fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית"ר קרית אתא מחכה לתשובה מיעקב פרץ

לפני כחודש פרסמנו את סיפורה של קבוצת כדורגל חדשה, שנקראת בית"ר קרית אתא "כפיר", ומבקשת את אישור העירייה, למעשה את אישור ראש העיר יעקב פרץ, לשחק באצטדיון העירוני בקרית אתא. מעיריית קרית אתא נמסר כי הנושא בטיפול ובינתיים הקבוצה משחקת במגרש בכאבול

בחודש האחרון אישרה ההתאחדות לכדורגל את צירופה של קבוצת בית"ר קרית אתא "כפיר" לליגה ג' והקבוצה נרשמה במחוז גליל תחתון. הנהלת בית"ר פנתה למנהל המתנ"ס איציק אדרי וביקשה היתר להתאמן ולשחק באצטדיון העירוני בקרית אתא. לדברי חבר הנהלת הקבוצה שי דהן, אדרי אמר לו כי העביר את הבקשה לראש העיר יעקב פרץ ורק הוא יכול לאשר את הבקשה.

"הגעתי לפני שבועיים ללשכת ראש העיר", מספר שי ומוסיף: "ומסרתי לידי ראש העיר יעקב פרץ את האישור מההתאחדות לכדורגל על רישום הקבוצה כדת ודין. ביקשתי ממנו היתר להתאמן ולשחק באצטדיון בקרית אתא. כעבור כמה ימים פניתי למזכירה של ראש העיר, אך לא קיבלתי תשובה. אני עדיין ממתין לתשובה".

דהן מוסיף: "הקבוצה שלנו נקראת בית"ר קרית אתא "כפיר", על שמו של גיסי כפיר מימון. רוב שחקני הקבוצה הם תושבי קרית אתא, אנחנו מייצגים את העיר. אנחנו בסך הכל מבקשים להתאמן פעמיים בשבוע במגרש ולקיים את המשחקים הביתיים באצטדיון בקרית אתא".

kfir01
"אנחנו מייצגים את קרית אתא". שי דהן (צילום: נחום סגל)

הקבוצה התחילה להתאמן לפני כשבועיים ובסגל מופיעים מספר שחקנים ידועים באזור כמו: מוטי בן חמו, תמיר שלוסברג, שלומי שפיגל, ויק קושניר, אורן בן חמו, אלעד לוין, שי דהן, אמיר מנשה. לדברי דהן עד תחילת הליגה יהיו בקבוצה 20 שחקנים. "הם באים בכיף כדי ליהנות ולא יקבלו שכר". נכון להיום לא מונה מאמן לקבוצה, אך גם העניין הזה ייסגר בימים הקרובים. התקציב של הקבוצה יתבסס על תרומות, ספונסרים וכסף אישי של משפחת מימון שרוצה להנציח את השם של כפיר.

דהן: "אני מחכה לתשובת ראש העיר יעקב פרץ. אנחנו כתושבי קרית אתא מבקשים לשחק באצטדיון המקומי שלנו. נכון לעכשיו, כל זמן שאין לנו היתר מהעירייה לשחק באצטדיון, משחקי הבית שלנו יהיו בכאבול. זה אבסורד שקבוצה מקרית אתא, תשחק בכאבול", מסכם שי.

דוברת העירייה אסנת בר אילן מגיבה על הדברים: "הנושא נמצא בטיפול רשת המתנ"סים העירונית אשר מרכזת את פעילות הספורט בעיר. שי דהן פנה אלינו היום (יום שני א.ר.) ונאמר לו שברגע שתהיה לנו תשובה נחזור אליו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות