fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתא לא תגיע לפלייאוף העליון

חניכיו של שרון אברהמי נוצחו ביום שלישי במגדל העמק 93:79. הפעם לא רק התוצאה מטרידה, אלא גם הדרך. אתא שיחקה רע ורדפה אחרי יריבתה כל המשחק
כריס ווטסון
בלט במשחק עם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים. כריס ווטסון (צילום: אושרי כהן)

מי שקיווה שאליצור עירוני קרית אתא תצליח בדקה ה-90 להשתלב בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית בכדורסל קיבל ביום שלישי הוכחה נוספת למה זה לא יקרה. אתא יצאה למשחק חוץ נגד הפועל מגדל העמק ונוצחה 93:79 במשחק חלש, שבו הקבוצה רדפה כל הזמן אחרי הקבוצה המארחת. אגב במקור המשחק היה אמור להתקיים בקרית אתא, אבל לבקשת הנהלת מגדל העמק להחליף ביתיות בסיבוב הראשון התקיים הגומלין ביום שלישי במגדל העמק.

בניגוד לכל המשחקים העונה, גם אלה בהם אתא נוצחה, הפעם הקבוצה לא הייתה בתמונת המשחק, היא פשוט שיחקה רע. מגדל העמק פתחה מצוין וכבר ברבע הראשון פתחה פער שהלך וגדל. בתום המחצית הראשונה הובילו המקומיים 30:43. ברבע השלישי אתא עשתה סימנים של חזרה למשחק. היא הצליחה לצמצם את הפער עד אחד מינוס ואז נעצרה. מגדל העמק לקחה שוב את המושכות וחזרה להוביל בפער דו סיפרתי.

כריס ווטסון
בלט במשחק עם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים. כריס ווטסון (צילום: אושרי כהן)

משורות קרית אתא נעדר הרכז הפצוע אילן נניקשוילי, שאמור לעבור בימים הקרובים בדיקה לאבחון סופי של הפציעה. בקבוצה מקווים שהוא יחזור לפעילות בקרוב. בינתיים הוא לא מתאמן וחסרונו בהחלט מורגש. המתאזרחים סיימון פארין וכריס ווטסון (במשחקו הטוב ביותר העונה עם דאבל דאבל), עשו עבודה טובה, ג'רמי אלן סיפק, כרגיל, את התפוקה ההתקפית, דונלד רוטפורד היה בינוני ומוטי מוסקוביץ', המצטיין של הליגה בשבוע שעבר, חזר להפגין חוסר יציבות והיה חלש.

קולעי הנקודות לאתא: ג'רמי אלן 25, סיימון פארין 21, דונלד רוטפורד 12, כריס ווטסון 10 (10 ריבאונדים), אור זינדרמן 6 ומוטי מוסקוביץ' 5. חמישה מחזורים לסיום הליגה הסדירה אתא מדורגת במקום ה-11 עם 8 ניצחונות ו-13 הפסדים. האופטימיים בקבוצה מסתכלים למעלה ורואים שהקבוצה מרוחקת שתי נקודות מהמקום השמיני, שמוביל לפלייאוף העליון. הפסימיים (אולי הריאליים), בתוכם היו"ר נפתלי בנטוב, מסתכלים אחורה ומגלים שהפער מהקו האדום הוא שלוש נקודות, וזה בסדר.

ביום שלישי תצא אתא למשחק חוץ נוסף נגד א.ס. רמת השרון, שמדורגת במקום השמיני. אתא יכולה לנצח במשחק הזה אבל היא זקוקה להתעלות של שחקניה, בעיקר של מוסקוביץ'.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות