fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני לא שלמה עם המראה שלי"

ההכרזה ששינתה את חייה, הזוגיות ששרדה למרות הכתר, החברים שלא נשארו והגיוס לצה"ל. שני חזן מקרית אתא נפרדת מתואר מלכת היופי של ישראל בדרך ליעד הבא: חוזה בסוכנות דוגמנות ולימודי משחק בבית צבי ובטוחה שעוד תתקלו בה בתפקידי אופי
פורטרט: רונן פדידה הפקה: איתן טל שער: ששון משה שער: גורן ליובונציץ

לפני כחודש נסעה מלכת היופי של ישראל שני חזן לצילומים לחברת תיירות סקי בצ'כיה. לצורך הצילומים היא היתה צריכה ללמוד לגלוש על סנואובורד. במשך שבוע שלם היא בילתה באתר גלישה, למדה לגלוש וחזרה משם עמוסת חוויות. סוף לא רע בכלל, אפילו טוב, לשנה המפתיעה והעמוסה שהסתיימה השבוע. "גלישה בסנואובורד זה משהו שרציתי לעשות כל החיים וזה היה השבוע הכי מדהים עבורי בעולם", היא אומרת השבוע, "טסתי עם שתי החברות הכי טובות שלי, שהצטרפו אלי לטיול, למדתי לגלוש וזה הדבר הכי מדהים. ברור שנפלתי והתרסקתי ברמה של סימנים כחולים שהייתי צריכה להסתיר, אבל זו חוויה מטורפת ואין ספק שאחזור לגלוש".

פורטרט: רונן פדידה הפקה: איתן טל שער: ששון משה שער: גורן ליובונציץ

יפות, יפות
לפני שנה בדיוק עמדה חזן, תושבת קרית אתא, על הבמה בטקס מלכת היופי של ישראל יד ביד עם המתמודדת צוף אזולאי. שתיהן הגיעו לשלב הסופי, מאוד נרגשות לקראת ההכרזה על מלכת היופי לשנת 2012, שללא ספק שינתה את חייה של חזן.

שני חזן
חזן לפני שנה בטקס מלכות היופי (צילום: ששון משה)

לדברי חזן, לתחרות מלכת היופי היא הגיעה בחוסר אמונה מוחלט. הוריה ראו את הפרסומים למיונים והציעו לה לנסות. "הייתי הכי סקפטית", היא אומרת, "כבר מגיל 15 חשבתי על תחרות מלכות היופי אבל לא תיארתי לעצמי שאזכה. אמא שלי שיגעה אותי והחבר שלי אמר לי שאני חייבת לנסות. מאוד דחפו והכי פרגנו לי, אז החלטתי לנסות. כשעברתי את השלב הראשון של המיונים, אמרתי לעצמי שאין מצב שאעבור הלאה. המיונים המשיכו והמשכתי לעבור ופתאום התקבלתי ל-20 המועמדות האחרונות. זה היה בשבילי הלם כי הייתי בטוחה שלא אתקבל. כל התהליך עד התחרות עצמה היה מדהים ומאתגר ואני עדיין חושבת שזה מטורף שזכיתי", היא משחזרת, "כשהגעתי לחמישייה האחרונה אמרתי לעצמי שאין מצב שאני זוכה. בזמן הפרסומות לפני ההכתרה, אמרתי לצוף שעמדה לידי, שלא תשכח לחבק אותי כשהיא זוכה. החזקנו ידיים חזק ואז הכריזו עלי, זה היה רגע מאוד מביך. נמחק לי חלק ממה שעבר לי בראש באותן שניות, סוג של בלאק אאוט רציני ממה שהיה שם. רק אחר כך, כשצפיתי בהכתרה בטלוויזיה, הצלחתי להשלים את הפרטים. אי אפשר להסביר מה קרה לי באותם רגעים".

פורטרט: רונן פדידה הפקה: איתן טל שער: ששון משה שער: גורן ליובונציץ

חזן מנסה להסביר כמה אינטנסיביים הפכו חייה מרגע בו הוכרזה למלכת היופי של ישראל, אבל שבה ואומרת שלא פשוט להבין את הסחרור שמשתלט על החיים. לאחר שינה של שלוש שעות בלבד במלון קראון פלאזה בתל אביב, היא התעוררה ליום שאחרי, לצילומי שער, תוכניות טלוויזיה, ראיונות למגוון עיתונים ולמספר ימים של טירוף, כהגדרתה, עד שהגיעה הרגיעה ולאחריה העבודה.

אחת הקלישאות הנפוצות על מלכות היופי היא בנושאי אהבה. יותר נכון החבר. האמרה הנפוצה היא שאף מלכת יופי שניהלה מערכת יחסים בזמן הזכייה, לא הצליחה לשמר את האהבה בתום השנה הראשונה. אבל לחזן יש אהבה כבר שנתיים וחצי, דניאל אדרי בן 19 מקרית חיים. השניים הכירו בחוף הים בקרית חיים כשנה וחצי לפני התחרות ומאז האהבה פורחת. "כל החיים שלי, מה שאני עושה זו אמנות. אם זה בשירה, במשחק או בדוגמנות. דניאל יודע שזה מה שאני אוהבת לעשות, אז אין סיבה שמערכת היחסים בינינו תהיה דרמטית ושונה. זו העבודה שלי", היא מסבירה, "אני עובדת בלהיות מלכת יופי. זה לא שונה מכל עבודה אחרת. ברור שיש קשיים, אבל עוברים אותם ומתמודדים, זו בסך הכל עבודה.

שני חזן מסכמת שנה של מלכות. הכתבה המורחבת תפורסם מחר (שישי) בעיתון "הד הקריות"

שותפה לכתיבה: אושרת שטיינברג -קרן 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות