fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אמרת קרית אתא, אמרת ליבי חיים"

קבוצת הנשים בכדורעף של עירוני קרית אתא השלימה את סגל הקבוצה לעונה הקרובה, לאחר שהקפטנית ליבי חיים החליטה, אחרי לבטים קשים, להיענות לבקשת מאמן אתא ישראל אשר והנהלת הקבוצה להמשיך לשחק בקבוצה. יצוין כי ליבי חשבה להפסיק לשחק כיוון שהיא מתגוררת במרכז הארץ ועובדת בירושלים. להגיע מירושלים לאימון בקרית אתא ואחר כך לחזור לביתה, זה ממש לא אנושי, אבל ליבי החליטה, מטעמים של חיבה למועדון שבו החלה לשחק ובו גדלה, לחזור בכל זאת כדי לסיים את הקריירה בשורותיה.

ישראל אשר קיבל את החלטתה בשמחה ואמר: "אמרת ליבי חיים, אמרת קרית אתא. היא הסמל של הקבוצה, הקפטנית והמנהיגה. שמחתי מאוד שהיא החליטה להמשיך עוד עונה אצלנו". אגב אשר ניהל "מרדף" ארוך אחרי ליבי ולמעשה כבר הרים ידיים כי סבר שהיא לא תחזור לקבוצה ולכן גישש אצל המוסרת רון פונטי, ששיחקה בקבוצה בתחילת העשור. בעוד פונטי שקלה את העניין ליבי נתנה תשובה חיובית והתקבלה בזרועות פתוחות.

libi01
הקפטנית והמנהיגה חוזרת לעונת פרישה. ליבי חיים (צילום: איסר רביץ)

סגל הקבוצה הושלם וכלל 11 שחקניות. הזרות: אולגה ארגרדט, שממשיכה עונה שנייה, המוסרת אנסטסיה סאלינה והקבלנית מפולין קינגה קספרזק. שש שחקניות ישראליות, ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה ממשיכות: ליבי חיים, נטשה קרוק, נסטיה קוגן, דנה משיח, עדן סונגו וליאור קרני. אל אלה צורפו שתי ישראליות נוספות: סופי סטריקוב ואורן עובדיה. זה אומר שהסגל כולל 11 שחקניות.

"למעשה סגרנו את הסגל, אבל יש לנו מקום אחד, שאותו אנחנו שומרים לאלה סעדה. על פי כל הסימנים עושה רושם שאלה תשחק במכללות, ואני מאחל לה שתצליח שם, אבל אם מסיבה כלשהי זה לא ייצא אל הפועל אשמח מאוד לקבל אותה בחזרה בקבוצה. אני מעריך אותה מאוד". אמר ישראל. אגב אלה הוכתרה לפני כשבועיים, בטקס ספורטאי השנה של 'הד הקריות', בתואר כדורעפנית השנה. אלה בעונת הפריצה שלה הובילה את עירוני קרית אתא למקום הראשון בעונה הסדירה ולגמר הפלייאוף, שבו נוצחה הקבוצה על ידי מכבי חיפה.

 

libi02
המקום ה-12 שמור לה. אלה סעדה (צילום: איסר רביץ)

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות