fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלכסנדר הגדול חזר, גם קיקוס כאן

צילום: דורון גולן

עירוני קרית אתא שכחה את המשבר הקצר שעבר עליה, בעיקר בגלל חסרונו של הזר המצוין רודני אלכסנדר, שעבר ניתוח ארתרוסקופיה ונעדר חמישה שבועות. ביום שלישי אירחה אתא את סוגרת טבלת הליגה הלאומית – הפועל מגדל העמק. שבוע קודם מגדל העמק הדהימה בניצחון ענק על קבוצת הצמרת הפועל באר שבע במשחק חוץ. מאמן אתא שרון אברהמי עבד כל השבוע עם שחקניו על הצד המנטלי של המשחק, בידיעה שהמשחק הזה עלול להיות מוקש גדול שיתפוצץ על הפנים של הקבוצה. ואכן מגדל העמק הוכיחה כבר מפתיחת המשחק שהיא באה לנצח גם בקרית אתא.

צילום: דורון גולן
ברוך שובך אלכסנדר הגדול (צילום: דורון גולן)

הרבע הראשון של אתא היה נוראי. אני לא מאמין באמונות טפלות, אני כן מאמין בסטטיסטיקה, ולכן הייתי רגוע ברבע הראשון. מאז שאברהמי הגיע לאתא הטסטיסטיקה ברוב המשחקים סיפרה שאתא פתחה רע מאוד, השתפרה ברבע השני והתפוצצה במחצית השנייה, לא תמיד, ברוב המשחקים. אחרי שמגדל העמק הובילה בדו ספרתי וירדה בסוף הרבע הראשון ביתרון 23:16, אברהמי הודיע לשחקניו שהגיע הזמן לשחק. זה עבד, אתא סיימה את הרבע השני בניצחון 23:33. זה אומר שעד ההפסקה אתא עשתה מהפך והובילה בתום המחצית הראשונה בתוצאה 40:42. מי שראוי לקרדיט על המהפך היה האקס פקטור מקסים קיקוס, שנתן הצגה גדולה ברבע השני עם 10 נקודות. קיקוס אגב, שפתח את העונה ברומניה, שיחק לפני כן במגדל העמק. אין סנטימנטים, כך צריך להיות.

ברבע השלישי אתא המשיכה לשלוט ובסיומו הפער גדל 67:75. זה היה הרבע של אלכסנדר הגדול, שאחרי 3 נקודות בלבד במחצית הראשונה, קלע 10 נקודות ברבע הזה. ארבע דקות לסיום אתא עלתה ליתרון דו ספרתי 73:85, שצומק במעט. בסיום ניצחון חשוב 82:88, שהקפיץ את אתא חזרה לראש הטבלה, לפחות זמנית, עד משחקה של קרית גת, שהתקיים לאחר סגירת הגיליון.

קלעו לאתא: דניאל דנינו 17, רודני אלכסנדר ומאליק קוק 16 כ"א, מקסים קיקוס 12, גיא דותן 10, יונתן לוי 8, ירין איינהורן 4, גל חלמיש 3 ושגיב דוד 2.

מאמן אתא שרון אברהמי סיכם: "משחק מול קבוצה שהייתה במומנטום טוב, הם פתחו מצוין והובילו בדו ספרתי, הלכנו לרוטציה עמוקה. בסופו של דבר חצי שני שמרנו טוב ומשם נכנסנו להתקפה. ניצחון חשוב מאוד בשבילנו. ביום שלישי משחק קשה וחשוב בבאר שבע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות