fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליצור קרית אתא מחכה לנס חנוכה

אתמול נוצחה הקבוצה ברמת גן 87:80, בפעם החמישית העונה, והיא שקועה בתחתית. ביום שלישי הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ עם מאזן של אפס ניצחונות במשחקי חוץ
כריס ווטסון
לא נעים לפתוח עונה בצורה כזו. כריס ווטסון (צילום: נחום סגל)

אליצור עירוני קרית אתא בכדורסל לא מצליחה לחבר העונה שני ניצחונות. אתמול (שלישי) נוצחה הקבוצה במשחק חוץ על ידי עירוני רמת גן בתוצאה 87:80.

אחרי הניצחון החשוב שבוע קודם, על אליצור אשקלון, ידעו שחקני אתא שהמשחק ברמת גן הוא קריטי מבחינתם, שכן לשתי הקבוצות היה מאזן זהה של שני ניצחונות וארבעה הפסדים ושתיהן דורגו עמוק בתחתית.

רמת גן, שהייתה קבוצת צמרת בעונה שעברה ופתחה את העונה עם יומרות לעלייה לליגת העל, הייתה במשבר, גם רמת גן וגם אתא התייצבו למשחק אחרי שניצחו שבוע קודם ושתיהן רצו מאוד לנצח כדי לכוון למעלה, לפלייאוף העליון.

אתא הייתה במשחק ברוב שלביו, זה קרה לה העונה בכל חמשת המשחקים בהם נוצחה בהפרש של עשר נקודות (גליל עליון) ומטה, אך בכולם היא לא הצליחה להביא את האקס פקטור, שיביא את הניצחון.

הרבע הראשון היה שקול והסתיים ביתרון של אתא 17:20. רמת גן פתחה מצוין את הרבע השני ועשתה מהפך 22:30 לזכותה, אך חניכיו של שרון אברהמי חזרו מהר למשחק ועשו מהפך נוסף וירדו להפסקה עם יתרון 33:36 בתום המחצית הראשונה.

המשחק הוכרע למעשה ברבע השלישי, רמת גן הפגינה משחק הגנה מצוין, אתא נתקעה על 12 נקודות בהתקפה, והרבע הסתיים ביתרון מוחץ של רמת גן 12:28, ובלוח התוצאות נרשם 48:61 לרמת גן בתום הרבע. זה נראה גמור, אבל שחקני אתא עשו עוד קאמבק ברבע האחרון וצמצמו את הפער עד ארבע מינוס בלבד – 73:69 וזהו. עד הסיום רמת גן הגדילה את יתרונה וניצחה 80:87.

קלעו לקרית אתא: ג'רמי אלן 17, אור זינדרמן 14, מוטי מוסקוביץ' וסיימון פארין 13 כ"א, מייריק פרג' ונועם לייש 10 כ"א, הרן שיפמן 2 וכריס ווטסון 1.

ביום שלישי תצא אתא למשחק חוץ נוסף, הפעם נגד העולה החדשה לליגה הלאומית – הפועל מגדל העמק, שמדורגת במרכז הטבלה עם מאזן חיובי של ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים.

אתא חייבת לנצח במשחק כדי לברוח מהתחתית ולפתוח דרך חדשה לכיוון הפלייאוף העליון, אלא שהיא תתקל בקבוצה ביתית טובה מאוד וגם הסטטיסטיקה לא עומדת לטובתה, אתא רשמה עד עכשיו שני ניצחונות, שניהם בבית, וזה אומר שהיא הפסידה בכל משחקי החוץ. אולי היא תמצא במגדל העמק את כד השמן.

כריס ווטסון
האקס פקטור של העונה שעברה לא פוגע העונה. כריס ווטסון (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות