fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: סייעת בגן ילדים בקרית אתא הורתה לילדים להכות ילד אחר

הסייעת בת 59 מואשמת בהתעללות בקטין בתקיפה בנסיבות מחמירות. בכתב האישום נכתב כי עודדה ילדים כבני ארבע להכות ילד אחר כשהיא צופה במעשיהם
גן ילדים אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה
גן ילדים אילוסטרציה
אילוסטרציה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) באמצעות עו"ד ענבל ברנסון לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד סייעת בגן ילדים בקרית אתא, בת 59 בגין התעללות בקטין ותקיפה בנסיבות מחמירות. הנאשמת  עבדה כסייעת בגן שבו 32 ילדים בגילאי שלוש חצי עד ארבע וחצי שנים.

בסוף חודש ינואר השנה במהלך מפגש בו ישבו כל ילדי הגן בצורת "ח" ומולם הנאשמת, התלוננה ילדה בגן כי אחד הילדים הרביץ לה. הנאשמת הורתה לילדה ש"תחזיר לו", ואז ניגשה הילדה ובעקבותיה שני ילדים נוספים, אל הילד ובעטו בו, כאשר הסייעת צופה במעשיהם ואיננה עושה דבר, והשלושה שבו למקומם.

בהמשך, בעקבות דיווחים של ילדים נוספים, שטענו שהילד הכה גם אותם, משכה הנאשמת את הילד בכוח אל מרכז המעגל, אמרה לכל ילדי הגן, כי מי שהילד הרביץ לו, רשאי להחזיר לו, ובהוראתה ניגשו כל ילדי הגן אל הילד, הקיפו אותו, בעטו בו ושבו למקומם. לאחר מכן שאלה הנאשמת את הילד אם זה נעים לו ואמרה לו כי כך הוא לומד, כדבריה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות