fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אות נגישות ישראל יוענק לקניון עזריאלי בקרית אתא

קניון עזריאלי קרית אתא (צילום: יח"צ)
קניון עזריאלי קרית אתא (צילום: יח"צ)

קניון עזריאלי בקרית אתא הינו הקניון הראשון שמקבל את אות הנגישות מאז אושרו תקנות הנגישות לשירות במסגרת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. בשנת 2012 ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה את תקנות הנגישות לשירות במסגרת חוק שיווין זכויות לאנשים עם מוגבלות במקומות ציבוריים, כגון: בתי משפט, בתי קולנוע, מוזיאונים וגלריות, ספריות, צימרים ומלונות, מסעדות, חדרי כושר, בריכות, תאי מדידת בגדים בחנויות ועוד. התקנות קובעות בדיוק כיצד להנגיש מקומות אלה לאנשים עם מוגבלויות שונות.

עמותת נגישות ישראל ששמה לה למטרה לקדם את נושא הנגישות על מנת לאפשר לאנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם להשתלב בחברה, בחרה להעניק לקניון עזריאלי קרית אתא את אות הנגישות. אות נגישות ישראל ניתן למבני ציבור, שנבדקים ע"י יועצי נגישות מוסמכים של העמותה ונמצא כי נגישותו בהתאם לחוק ולתקנות זוכה ל – "אות נגישות ישראל".

קניון עזריאלי קרית אתא נבדק בצורה קפדנית על ידי אנשי המקצוע של העמותה ונמצא שהוא עומד בתקנים המחמירות במסגרת חוק שיווין זכויות לאנשים עם מוגבלות.
ביום שלישי הבא יתקיים טקס בנוכחות ההנהלה הבכירה של קבוצת עזריאלי. במסגרת הטקס יוענק לקניון אות נגישות ישראל. פאר נדיר מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי:" קבוצת קניוני עזריאלי הינה חלוצה בתחום של נגישות של מבני ציבור. קבוצת קניוני עזריאלי רגישה לצורכיהם של אנשים בעלי מוגבלויות, ועושה כל מאמץ, שיהיה להם נוח ונעים בקניונים ברחבי הארץ. אנחנו שמחים שעמותת נגישות ישראל בחרה בנו כקניון הראשון שמקבל את אות הנגישות מאז אושרו תקנות הנגישות לשירות במסגרת חוק שוויין זכויות לאנשים עם מוגבלות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות