fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריות: שלושה חשודים בהתפרצות שוחררו בזכות תו חנייה

עו"ד יעד נוה
"מרשי, איש נורמטיבי, בעל משרה בכירה". עו"ד יעד נוה (צילום: הילה מלמד)

היחידה המרכזית במרחב חוף של המשטרה, עצרה שלושה תושבי קריות בחשד למעורבות בסדרת התפרצויות באזור הצפון. החשודים נעצרו לאחר שנמצאו ברשותם תווי חנייה מחדרה שהיו סמוכים למוקדי ההתפרצויות.

עו"ד יעד נווה
שוחררו ללא תנאי. עו"ד יעד נוה (צילום: הילה מלמד)

השלושה, בשנות העשרים לחייהם, נצפו ותועדו על ידי בלשי הימ"ר כשהם יוצאים מבניין דירות  בעכו בדיוק בשעה שבה  דווח  על פריצה בבניין והובאו לחקירה במשרדי הימ"ר בחיפה. בהמשך הובאו לבית משפט השלום בחיפה לדיון בהארכת מעצרם. נציג המשטרה רס"מ יעקב כהן ביקש להאריך את מעצרם בשמונה ימים וטען כי שחרורם עלול לפגוע בהליכי החקירה.

השופט זאיד פלאח הסכים באופן חלקי לבקשת המשטרה והורה להאריך את מעצר השלושה לצורך הליכי חקירה למשך שלושה ימים בלבד. בתום שלושת ימי החקירה הובאו השלושה להארכת מעצר נוספת.

עורך דינם של החשודים עו"ד יעד נוה טען בבית המשפט כי בידו חלק מהמידע החסוי של בלשי הימ"ר המוצג רק לעיני השופט וממנו עולה כי הימ"ר הסתמכו בבקשת המעצר על שתי פתקי חנייה בחדרה על סמך התאריכים בהם בוצעו מספר התפרצויות בעיר.

השופט פאלח, הורה לצדדים להגיע להסכמה ולאחר שעו"ד נוה העלה את טענותיו בפני קצין החקירות, שוחררו השלושה ללא תנאי.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות