fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קטטה המונית במועדון הובילה למעצר חייל שניסה להגן על אחותו

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט | צילום: יח"צ

קטטה המונית במועדון במפרץ חיפה בין בליינים שכללה גם שימוש בגז מדמיע, הביאה למעצרו של חייל בחשד שהיה מעורב בקטטה שבה ניסה להגן על אחותו.

מחומר החקירה עולה כי בסוף השבוע בילה החייל עם אחותו וחברים נוספים במועדון. בשלב מסויים, טוען עורך דינו אביעד חייט, הוא הבחין בכמה צעירים שמנסים להתחיל עם אחותו ואף לפגוע בה. הוא ניסה לעזור לה ואז התפתחה קטטה בינו לבין צעירים אחרים שכללה שימוש בגז מדמיע שהוביל לפינויים של בליינים אחרים מהמועדון.

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ

מאבטחי המועדון תפסו את החייל והוציאו אותו אל מחוץ למועדון ושם, כך טען עו"ד חייט בבית משפט השלום בקריות, הוא הוכה על ידי כוח משטרתי שהוזעק למועדון, על אף שלא היווה איום לאיש. בדיון שנערך בפני השופט ניצן סלמן, טען עו"ד חייט כי החייל ניסה להגן על אחותו והקטטה פרצה גם בגלל צריכת אלכוהול מופרזת. הוא גם ביקש מבית המשפט להעביר את פרוטוקול הדיון למחלקה לחקירות שוטרים.

השופט ציין כי מדובר בחייל ללא עבר פלילי והורה על שחרורו למעצר בית מלא תוך שנאסר עליו ליצור קשר עם מי המעורבים האחרים בקטטה ההמונית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות