fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת כדורגל נשים הוקמה בקרית ים

קבוצת הנשים בכדורגל (צילום: דוברות העירייה)
קבוצת הנשים בכדורגל (צילום: דוברות העירייה)

בעקבות הצלחת ליגת מאמאנט הוקמה באחרונה בקריית ים קבוצת כדורגל לנשים. את היוזמה הוציאה לפועל טלי אלקיים העוסקת בהנחיית קבוצות לתזונה ואורח חיים בריא. לדבריה החליטה להקים את הקבוצה, השונה מכל קבוצה אחרת המוכרת בתחום זה, במטרה לתת לנשים אפשרות לעסוק בסוג אחר של פעילות גופנית בשילוב של תזונה נכונה.

קבוצת הנשים בכדורגל (צילום: דוברות העירייה)
קבוצת הנשים בכדורגל (צילום: דוברות העירייה)

הקבוצה הפועלת כגוף פרטי, נתמכת בידי עיריית קרית ים שבה היא פועלת והצליחה למשוך אליה בתוך הזמן הקצר שבו היא פועלת נשים מכל הקריות וחיפה במידות שונות ובמשקלים שונים. את חברות הקבוצה מאמן דודו בן שטרית – מאמן מוסמך בוגר וינגייט, שקיבל על עצמו את המשימה הקשה מכולן – לגרום למשתתפות להיות מרוצות מעצמן.

חברות  הקבוצה מתאמנות פעמיים בשבוע ובמסגרת האימונים הן לומדות את כל רזי הכדורגל בשילוב אירובי, חיטוב, שקילות, מדדים והרצאות על תזונה ואורח חיים בריא. היוזמת מציינת בסיפוק את השינוי הדרמטי שהתחולל בקרב המשתתפות מאז הוחלט על שילוב הכדורגל כחלק מתוכנית החיים הבריאים ולדבריה בתוך זמן קצר עלה בצורה חדה מספר הנשים המשתתפות בפעילות זו. לדברי המשתתפות הן חשות בשינוי קיצוני ובשיפור איכות החיים שלהן בעקבות הפעילות ורבות מהן הביעו תקווה כי לצד שיפור זה תתמסד הפעילות ותהפוך אף היא לליגה המקיפה נשים בכל רחבי המדינה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות