fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ציקי אבישר מצטרף לתנועת 'יושרה לישראל'

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

יו"ר תנועת "רוח חדשה במוצקין", ציקי אבישר, נענה לפניית יו"ר תנועת "יושרה לישראל", עו"ד איתן ארז, להצטרף לתנועה ולכהן בה כראש הפורום הצפוני לביעור השחיתות בשלטון המקומי. עו"ד ארז, שייסד את הארגון על מנת להיאבק בשחיתות בחברה הישראלית, עלה בשנה האחרונה לכותרות לאחר שמונה על-ידי בית המשפט לשמש כונס הנכסים של יזמית הנדל"ן ענבל אור ומי שאמון על פירוק חברותיה.

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

יחד עם אבישר הצטרפו לתנועה גם עו"ד אחז בן ארי, ששימש עד לאחרונה כיועץ המשפטי של מערכת הביטחון, ורד סויד, לשעבר ראש הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה, פרופ' חמי בן-נון מהמרכז האקדמי 'שערי משפט', רינה עידן מנכ"לית עמותת 'קו לחיים' ונוספים.

עו"ד ארז : "אני מברך על הצטרפותו של אדם ישר וערכי כמו ציקי אבישר לשורות 'יושרה לישראל'. התנועה קמה על-ידי חבורה של אנשים חדורי מטרה, בעלי ניסיון עשיר בתחומים מגוונים, שסירבה לשבת בחיבוק ידיים אל מול השחיתות הגואה והחליטה לצאת למאבק בשחיתות ולפעול להנחלת נורמות ציבוריות ראויות בישראל". עו"ד ארז הוסיף וציין: "המושחתים הם אנשים מתוחכמים, בעלי כוח, השפעה, קשרים וכסף. רבים מהם נמצאים ברשויות המקומיות שהפכו כר פורה לשחיתות תוך יכולת מצוינת לייצר מצגי שווא לציבור, שאינו מבין עד כמה הוא מנוצל לרעה.

אבישר מסר: "פנייתו של עו"ד ארז החמיאה לי מאוד. אני סמוך ובטוח שהנבחרת המצוינת שהוא מרכז סביבו תתרום לביעור נגע השחיתות במיוחד במסדרונות השלטון המקומי. רעה חולה זו מהווה איום על יסודות המדינה, פשוטו כמשמעו. די להיווכח בכניעה של חלקים מסוימים בציבור שאומרים היום: "ראש עיר טוב יכול להיות מושחת". אין דבר מסוכן מזה. מי שיקבל את הנחת היסוד המעוותת הזאת, ישאיר לילדיו אדמה חרוכה ויחטא לעמלם האדיר של מייסדי המדינה ואוהביה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות