fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס הקליטה המיטבית לבית הספר תמיר בקרית אתא

פרס הקליטה המיטבית. בית ספר תמיר. צילום: דוברות העירייה
פרס הקליטה המיטבית. בית ספר תמיר. צילום: דוברות העירייה

בית הספר "תמיר" בקרית אתא המטפל בילדים בסיכון זכה בפרס הצטיינות ארצי לקליטה המיטבית לשנת תשע"ז של משרד החינוך. פרס הקליטה המיטבית למתמחים ולמורים חדשים, ניתן לבתי ספר אשר קלטו בצורה מיוחדת את כוח ההוראה החדש. ביה"ס "תמיר" נבחר ביחד עם עוד  כ- 30 בתי ספר מכל הארץ, אשר הוכיחו מודלים מוצלחים של קליטת מורים חדשים.

ממשרד החינוך נמסר: "התרבות הבית ספרית, ההישגים והשיח הפתוח עם אנשי הצוות, הותירו רושם עז והתפעלות בקרב ועדת הפרס. נמצא כי פועלו של בית הספר בקליטה ראויה ומיטבית למתמחים ולמורים חדשים נעשית מתוך מקצועיות ואכפתיות חינוכית והם משמשים דוגמא ומופת לדרך בה יש לקלוט צוות חינוכי חדש במערכת החינוך". בית הספר יוזמן במהלך השנה על ידי משרד החינוך להשתתף בטקס הענקת תעודות ופרסים וכן, להשתתף בפורום מתוקשב שייפתח לבתי ספר מובילי קליטה מיטבית אשר ישמש במה אינטרנטית לשיתוף בידע תיאורטי ופרקטי בנושא.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ, מסר: "אנו רואים בחינוך כגורם העיקרי המחולל שינוי באיכות החיים בעיר ולשם כך אנו משקיעים את מירב המשאבים.  אין ספק כי זכייתו של בית הספר תמיר מעודד תרבות של קליטה ראויה למורים חדשים ומעניקה השראה לבתי ספר נוספים".

ביה"ס "תמיר" נחשב לבית ספר על אזורי הטוב ביותר מסוגו באזור. התלמידים בביה"ס מוגדרים כילדים עם בעיות התנהגותיות, רגשיות ולימודיות, בעלי רמת אינטליגנציה תקינה ובית הספר נחשב למבוקש ביותר באזור הצפון, הודות לתוכנית הלימודים המוקפדת, הצוות המקצועי וההישגים המרשמים אליהם מגיע מדי שנה בית הספר. מטרתו של בית הספר היא לספק לתלמידים מסגרת תומכת ומשקמת שתאפשר להם, בבוא הזמן, להשתלב חזרה בקהילה ובהמשך גם בחינוך הרגיל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות